پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

نماینده نور و محمودآباد: ساخت زباله سوز در نور به نتیجه نرسیده

0

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس، یکی از دغدغه های خود را موضوع زباله و شیرابه‌های آن در شهرستان نور عنوان کرد و افزود: تلاش های بسیاری در زمینه جذب سرمایه‌گذار برای ساخت زباله سوز انجام شد که متاسفانه هنوز به نتیجه نرسیدم.

علی اسماعیلی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: مردم ایران با اتحاد و همدلی خود در دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس و پس از آن همیشه یاور این نظام مقدس بودند که با هم نوایی و یک صدایی این ملت پیروزی حاصل شد.

وی تصریح کرد: یکی از مسائل مهمی که در چهل سالگی انقلاب برای شهرستان نور رقم خورده کلنگ بیمارستان 160 تخت خوابی بود که بر زمین زده شد و هم اکنون با قدرت در حال انجام است.

نماینده نور و محمودآباد در مجلس با بیان اینکه یکی از بزرگ ترین اقدامی که پس از انقلاب انجام شد پیش بینی بودجه فاضلاب شهرهای رویان، نور، ایزدشهر و امیرآباد در بودجه دولت است، یادآور شد: این طرح باید به مجلس داده شود و پس از تصویب مجلس به  تایید شورای نگهبان برسد.

اسماعیلی، راه‌های ارتباطی ناامن را یکی دیگر از مشکلات مردم در این سال‌ها عنوان کرد و ادامه داد: لاین جنوبی و شمالی جاده نور، چمستان و آمل تا اوایل سال آینده مورد بهره برداری مردم قرار می‌گیرد تا هم موجب تسهیل عبور و مرور شده و هم کمتر تصادفات جاده‌ای در آن محور رخ دهد.

وی با بیان اینکه تصمیمات مهم و اساسی در حوزه های مختلف جهت توسعه و آبادانی شهرستان نور گرفته شده است، خاطرنشان کرد: اتخاذ درست تصمیم گیری در حوزه‌های مختلف باعث خواهد شد تا توریسم و گردشگر در فضای بهتر و قابل قبول تری وارد شهر شوند که این خود رونق اقتصادی مردم منطقه را به همراه دارد.

نماینده نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به اینکه اشتغال یکی از دغدغه های معیشتی مردم منطقه است، وجود گردشگر در شهرستان باعث ایجاد اشتغال خواهد شد و زمانی که یکی از بزرگ ترین دغدغه‌های مردم حل شود، به دنبال آن بیکاری و خطر آسیب های اجتماعی مانند اعتیاد و طلاق نیز کمتر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امسال توانستیم اعتبار 100 میلیون تومانی از اعتبارات ملی را برای شهرستان بگیریم، ادامه داد: اگر تصمیمات و گام های بلند در شهرستان برداشته نمی‌شد مسلما مردم درحوزه بهداشت و درمان آسیب‌های زیادی را متحمل می شدند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.