پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

موکب‌های مازندران در 10 نقطه کربلای معلا مستقر می‌شود

0

محمد حسن اصغری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ساری اظهار داشت: امسال خیل مشتاقان به ایام اربعین سالار شهیدان به کربلای معلا و نجف اشرف در بین جوانان مازندرانی شور خاصی دارد و موکب‌های حسینی خود را رهسپار این حرم امن الهی کردند.

وی افزود: موکب‌های حسینی در قالب 10 کاروان از شهرستان‌های ساری، نکا، جویبار، سوادکوه، قائم‌شهر، فریدونکنار، بابلسر، سیمرغ، نور و بابل سازماندهی شده و این موکب‌ها در کربلای معلا مستقر و از زائران حسینی پذیرایی و برنامه‌های فرهنگی و رفاهی متعددی برای آنان اجرا می‌شود.

مدیر ستاد بازسازی عتبات عالیات مازندران با اشاره به اینکه ستاد مردمی بیعت حسینی از مرکز مازندران در عمود 777  کربلا خیابان راس شهید مستقر می‌شود تصریح کرد: مکان استقرار موکب انصارالحسین شهرستان نکا نیز در خیابان میثم تمار پل دوم مقابل خیابان جمهوری خیابان باب طوبریج تعیین شده است.

اصغری با بیان اینکه موکب شهدای سوادکوه این شهرستان نیز در جوار موکب نکا در نشانی مورد نظر مستقر می‌شود تصریح کرد: مکان استقرار موکب علمداران حسینی شهرستان جویبار در سه راه کوت پشت مدیریه مرورو است مسجد جامع الرسول اعظم اعلام شده است.

وی با اعلام اینکه شهرستان قائم‌شهر با استقرار موکب فاطمه الزهرا(س) در عمود 287 حی رمضان آماده پذیرایی از زائران اربعین حسینی است گفت: موکب خادم الحسین خطه فریدونکنار نیز در عمود 1215 و عمود 1411 کربلا عباسیه مستقر شده است.

مدیر ستاد بازسازی عتبات عالیات مازندران با تاکید بر روان‌سازی سفر برای زائران اربعین حسینی از سوی مسئولان امر تصریح کرد: کربلا خیابان قروینیه بلوار الجمعیه مکان استقرار زائران فریدونکناری در موکب شهدای بابلسر اعلام شد.

اصغری با اشاره به اینکه عمود 658 محل استقرار موکب آبشار عاطفه‌های شهرستان سیمرغ است گفت: موکب باب الحوائج شهرستان نور نیز در خیابان عباسی کربلا مقابل مستشفی الحسینی مدرسه النبات الجناح میزبان زائران اربعین است.

وی بیان کرد: موکب فاطمه الزهرا(س) و راهیان کربلا  شهرستان بابل در سید جوده الملحق شارع المستین برای پذیرایی و اقامت زائران اربعین حسینی آماده شده است.

 /ح

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.