پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

منظر و سیمای شهری مازندران زیباسازی شود

0

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی رازجویان عصر چهارشنبه در همایش شهرداران استان با گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خواستار فضاسازی مناسب شهری برای جشن های انقلاب شد و گفت: نمایشگاه های دستاوردهای انقلاب اسلامی در استان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه نهضت درختکاری در استان اجرا می شود گفت: از ۸ بهمن ماه تا پایان اسفندماه نسبت به غرس درخت در مناطق مختلف استان غرس می شود.

وی با اشاره به اینکه در ورودی شهرها با انباش زباله مواجه هستیم گفت: وجود زباله در ورودی شهری منظر و سیمای شهرها را زشت کرده است و باید نسبت به پاکسازی آن اقدام کرد.

رازجویان به تشکیل ستاد تسهیلات سفر در استان اشاره و اضافه کرد: پیش بینی می شود امسال شمار مسافران نوروزی رشد داشته باشد و باید نسبت به زیباسازی محیط شهری اقدام شود.

سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران، تفکیک زباله از مبدا را نوعی سرمایه گذاری دانست و گفت: تفکیک زباله از مبدا درآمدزا است و باید تا پایان سال این طرح در مناطق مختلف استان اجرایی شود.

رازجویان مناسب سازی مبلمان شهری را در استان نیاز اساسی برشمرد و گفت: توجه به وضعیت خیابان ها، زیباسازی درون شهری، وضعیت زباله و نخاله های ساختمانی باید در اولویت قرار گیرد.

مازندران ۵۸ شهرداری دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.