پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مازندران|ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر قبل از لیگ آماده می‌شود

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قائم‌شهر، حبیب حسین زادگان امروز در حاشیه بازدید از مراحل بازسازی ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر، اظهار داشت: واحد فنی و مهندسی اداره ورزش جوانان مشغول هستند و تمام تلاش خودمان انجام می‌دهیم که نور افکن‌های ورزشگاه به شروع مسابقات برسد.

وی افزود: یک سری از اقدامات نظیر صندلی‌گذاری و یا نورافکن‌ها صرفا برای نصب به ورزشگاه می‌آیند و سایر کارها، خارج از فضای ورزشگاه در حال انجام است.

حسین زادگان با اشاره به اینکه روند کلی ورزشگاه طبق زمان‌بندی پیش بینی شده خوب بوده است، تصریح کرد: تاکنون درگیر شاخص‌های کنفدراسیون فوتبال آسیا بودیم و اکنون که تخریب‌ها انجام شده‌است، چندین پیمانکار به طور هم زمان کار خود را شروع خواهند کرد و طی روزی‌های آینده کارگاه‌‌ها تقویت می‌شوند. استاندار مازندران نیز همکاری کردند و در جلسه‌ با معاون استاندار مازندران وی نیز دستور مساعدت ویژه به سازمان برنامه و بودجه داده است. 

رئیس دستگاه ورزش مازندران با بیان اینکه هواداران نگران نباشند و جلسات خوبی برگزار شد و خروجی‌های مثبتی از جلسات دریافت کردیم، گفت: تمام تلاش مدیران استانی بر این است که ورزشگاه قبل از بازی‌های لیگ آماده شود.

وی بیان کرد: اگر مشکلی در این راه ایجاد شود قطعا با مردم در میان می‌گذاریم از مدیران محلی نیز می‌خواهیم در این پروژه به ما کمک کنند.

 / ع

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.