پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

قاتل فراری یک روزه در آمل دستگیر شد

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آمل، به‌نقل از پایگاه خبری پلیس مازندران، سرهنگ ‌نعمت‌الله آزادی اظهار داشت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع درگیری دو نفر در یکی از کافه‌های سنتی این شهرستان بلافاصله ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در این درگیری که بین دو جوان در این کافه سنتی به وقوع پیوست، فردی به نام م – الف 19 ساله با ضربات متعدد چاقو فردی به نام ع- ک 25 ساله را به شدت مجروح کرده و از محل متواری شد.

آزادی خاطرنشان کرد: در پی وقوع این حادثه که منجر به مرگ فرد مصدوم شده بود کارآگاهان اداره جرائم جنایی پلیس آگاهی این شهرستان با نظریه پردازی جنایی پیگیری علمی پرونده را در دستور کار خود قرار دادند.

وی تصریح کرد: با انجام تحقیقات و بررسی‌های همه جانبه ماموران موفق شدند با همکاری ماموران پلیس آگاهی استان مخفیگاه متهم را که قصد متواری شدن از استان را داشت شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی آمل، اذعان داشت: ماموران در عملیاتی غافلگیرانه متهم را که در یکی از روستاهای این شهرستان مخفی شده بود دستگیر کنند.

آزادی گفت: متهم که علت و انگیزه ارتکاب به این جنایت را مشاجره لفظی بین خود و مقتول عنوان کرده است، پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و موضوع در دست بررسی است.

وی با بیان اینکه حالت خشم و خشونت یک حالت شدید هیجانی است که با واکنش وحشیانه باعث حمله به عامل ایجاد کننده و زیان و آسیب می‌شود،گفت: خشونت بر سلامت جسمی و روانی انساندها تأثیر نامطلوب دارد ولی با برخورد مؤثر و کارآمد می توانیم در کنترل و کاهش خشم در محیط خویش مؤثر باشیم.

فرمانده انتظامی آمل در خانواده از خانواده‌ها خواست ضمن آموزش کنترل خشم به فرزندان خود آنان را از حمل هرگونه اشیا تیز و برنده و حضور در جمع دوستان ناباب منع کنند.

 /‌ ز

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.