پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

طرح تابستانه ترافیکی مرکز مازندران اجرایی می‌شود

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، سرهنگ محمدرضا امیری امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروزه فرهنگ استفاده از خودرو از اهمیت فراوانی در جامعه برخوردار بوده که تمام خبرنگاران در  فرهنگ‌سازی در جامعه نقش مهمی دارند.

وی افزود: ساری به عنوان مرکز مازندران از ترافیک خوبی برخوردار نیست که باید از سیستم سخت افزاری و استقرار پلیس خودداری و از تکنولوژی روز استفاده کنیم تا شاهد ترافیک روان در شهر و جاده‌ها باشیم.

امیری بیان کرد: رانندگان باید به وظایف خود آشنا و از قوانین به روز راهنمایی و رانندگی اطلاع داشته باشند.

وی با بیان اینکه امروز تصادفات بیداد می‌کند که باید کمک کنیم اقتصاد بهبود یافته داشته باشیم، تصریح کرد: کارگاه آموزشی ترویج فرهنگ راهنمایی و رانندگی نقش مهمی در کاهش حوادث دارد.

سرپرست راهنمایی رانندگی ساری تصریح کرد: ترویج و نهادینه کردن فرهنگ راهنمایی و رانندگی نقش مهمی در کاهش تصادفات و استفاده درست از خودرو و وسایط نقلیه دارد که باید از دوران کودکی و در مدارس به فرزندانمان آموزش دهیم.

امیری با اشاره به آغاز طرح تابستانه پلیس راهور، افزود: بستن کمربند ایمنی، رعایت قانون، سرعت مطمئنه، توجه کامل به جلو، استفاده نکردن از تلفن همراه از نکات مهم و مورد تاکید پلیس برای مردم و مسافران است.

وی ادامه داد: بیشترین تلفات موتورسواران به دلیل نداشتن کلاه ایمنی بوده که از موتورسوان درخواست داریم برای حفظ جان خود از حرکات نمایشی و سرعت زیاد خودداری و کلاه ایمنی استفاده کنند.

 / ز‌

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.