پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

طرح آموزشی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در مدارس مازندران اجرایی شد

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بابلسر، سرهنگ عبدالله رضوانی شامگاه یکشنبه در مراسم قرائت پیام مهر گرامی‌داشت هفته ناجا اظهار‌ داشت: نقش آفرینی دانش‌آموزان در کسب علم و دانش موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

وی با بیان اینکه یادگیری و ارزش‌دهی به مسائل آموزشی در کشور برای نسل آینده بسیار حائز اهمیت است، افزود: دشمنان ما از پیشرفت کشور در حوزه‌های مختلف هراس دارند و برای در امان ماندن از این ترس و هراس هزینه‌های زیادی می‌کنند.

فرمانده انتظامی بابلسر تصریح کرد: کشورهایی به امنیت پایدار دست می‌یابند که به توسعه پایدار دست یافته باشند و توسعه پایدار ایجاد نمی‌شود مگر با توسعه علم و دانش و انجام تحقیقات که در این راستا مدارس زمینه‌ساز وجود علم و فناوری هستند.

رضوانی با تاکید به بهره‌گیری از ظرفیت‌های علمی و تربیتی مدارس برای کمک به ارتقای امنیت عمومی گفت: نقش آفرینی و توجه دانش‌آموزان به علم‌آموزی و دانش‌افزایی سبب کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: امروز به برکت دلاورمردی‌ها و جانفشانی‌های شهدای والامقام و رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی امنیت مطلوب و پایدار در سراسر ایران اسلامی حاکم بوده و همه باید قدر این امنیت را بدانیم و از این فرصت به منظور تعالی و ترقی در عرصه علمی بهره‌گیری شود.

در حاشیه این مراسم ایستگاه فرهنگی اجتماعی پلیس، نمایشگاه آسیب‌های اجتماعی، توزیع محتوای آموزشی، ایستگاه مشاوره رایگان و قرائت پیام مهر برپا شد که مورد استقبال دانش آموزان و کادر آموزشی مدارس قرار گرفت.

 /ح

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.