پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

شهرهای شرق مازندران در برابر سیل ایمن شدند

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بهشهر، سید محسن موسوی تاکامی امروز در آیین تکریم و معارفه رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بهشهر اظهار داشت: همه تلاش ما برای حفاظت از منابع طبیعی است و باید تلاش شود تا با نگهداری مناسب از این منابع از بروز خطرات اجتمالی جلوگیری شود.

وی گفت: امروز بحران آب یکی از مسائل و مشکلات جهانی است که کشور ما هم از این بحران در امان نمانده است و تلاش همگانی برای حفظ این منابع طبیعی باید انجام شود.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران- ساری گفت: اجرای طرح تنفس جنگل و طرح آبخیزداری از طرح مهم برای جلوگیری از بحران کم آبی بوده که با تلاش در حال انجام است و امیدواریم در این بخش موفقیت‌های بیشتری حاصل شود.

موسوی افزود: تهیه نقشه کاداستر و اثبات حق مالکیت منابع طبلیعی از دیگر برنامه‌های مهم ما در منابع طبیعی است که در دست انجام است.کاداستر در واقع نقشه ای است که لایه‌های حقوقی روی آن بارگذاری می‌شود و در دارای دقت مکانی بسیار بالایی است.

وی بیان کرد: تثبیت مالکیت دولت و تعیین حدود مستثنیات اشخاص از مهم‌ترین مزیت‌های تهیه کاداستر اراضی است که در نتیجه آن می‌توان اختلافات قضایی و ملکی را رفع کرد و امکان تعرضات اراضی ملی و دولتی اشخاص را به حداقل رساند.

در این مراسم با تقدیر از زحمات علی باقری، سید نقی عزیزی به عنوان رئیس جدید اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بهشهر معرفی شد.

 /

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.