پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ساماندهی معادن مازندران مراحل پایانی خود را طی می‌کند

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، محمد محمدپور عمران امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان اظهار داشت: رسانه‌ها نقش مهمی در ایجاد شرایط آرام در جامعه دارند که باید شرایط تعامل بیشتر با این قشر زحمتکش، توسط مدیران ادارات ایجاد شود تا منجر به انعکاس اطلاعات درست و تنویر افکار عمومی شود.

وی با اشاره به شرایط اقتصادی افزود: باید بدانیم آمریکا تلاش دارد دنیا بین این کشور و ما یکی را انتخاب کند و قطعا کشورها در دنیای مادی و محاسبات تجارتی خود به فکر اقتصاد خودشان هستند.

محمدپور با بیان اینکه دشمن تلاش دارد فشارهای اقتصادی را بر ملت ما بیشتر کند، افزود: در شرایط کنونی اقتصادی شرایط ارزش پول ما سقوط کرد و همه تحت فشار هستیم که باید ارزش پول را برگردانیم که نیاز به حمایت همه جانبه دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: در زمینه تنظیم بازار تامین، نظارت وبرخورد در سازمان برنامه‌ریزی‌ها انجام شد و بدانیم صادرات استان تنها به مرکبات خلاصه نمی‌شود مرکبات سال گذشته شش برابر شد که امیدواریم امسال بیشتر شود.

محمدپور در زمینه منطقه آزاد بندرامیر آباد، گفت:همه مدعیان موضوع کارشناسی باید شود در استان سازمان برنامه و بودجه استان و معاونت افتصادی و سازمان مناطق آزاد متخصص منطقه آزاد هستند که باید همگان نظر کارشناسی را بپذیرند.

وی درزمینه فعالیت معادن شن و ماسه بیان کرد: متاسفانه دراستان معدن تنها به شن و ماسه خلاصه می‌شود که در این زمینه سازمان صنعت،معدن وتجارت اقداماتی جهت ساماندهی معدن در دستور کار قرار داد.

محمدپور تصریح کرد: دسته بندی حدود 20دسته و گروه کالایی مانند لبنیات، لاستیک ،قطعات یدکی انجام شد و یک رصد جامع در زمینه واردات، لجستیک و دیگر زمینه‌ها است که مشکل جدی در تامین کالای مورد نیاز جامعه نداشتیم.

وی در زمینه تعدیل نیرو در کاله گفت: تعدیل نیرو در اکثر نقاط کشور است و دلیل آن نیز به دلیل افزایش دلار و تامین شیر بود و دامدار نیز شیر را کم می داد و تبدیل به شیر خشک می‌کرد.

رئیس سازمان صمت مازندران با اشاره به اهمیت اصناف در زمینه خط مقدم مقابله با فشار اقتصادی اصناف گفت: تعداد اصناف در استان زیاد است.

 /ش

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.