پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ساری| دشمن قصد جدایی مردم از حکومت را دارد

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، حجت‌الاسلام محمد قاسمی در خطبه‌های امروز نماز جمعه مرکز مازندران مردم استان را به تقوای الهی و امر به معروف و نهی از منکر در جامعه ایمانی دعوت کرد.

وی افزود: مردم استان علوی تبار مازندران با شکوه خاصی در جشن‌های دهه امامت و ولایت حضوری پرشور داشته و شادمانی کرد.

امام جمعه موقت ساری با اشاره به اینکه پیام مولای متقیان باید در جامعه دینی برای همگان تبیین شود، تصریح کرد: مسئولان در مسابقه خدمت رسانی به مردم تلاش مضاعفی داشته باشند.

قاسمی با بیان اینکه مردم همواره در بزنگاههای تاریخی، همراه نظام و ارزش‌های الهی و دینی بودند، افزود: تبعیت محض از ولایت فقیه در مرام و مسلک جوان ایرانی بوده و تفرقه و نیرنگ دشمن زبون نمی‌تواند جوان ایرانی را از ولایی بودن دور کند.

خطیب نماز جمعه موقت مرکز مازندران با مسئولان هیچگاه دل به اهداف شوم استکبارگران نخواهد بست، تصریح کرد: در آستانه محرم و صفر باید با تاسی از منش حسینی در برابر توطئه‌های استکباری مقاوم و صبور باشیم چرا که این تفکر نقشه‌های شوم استکبار را برملا کرده است.

وی با اشاره به موضوع برجام و اصرار برخی کشورها به رابطه ایران با آمریکا، گفت: سرانجام این اقدام برای ملت ایران چیزی جز ذلت و بدبختی نخواهد بود.

قاسمی، جدایی بین مردم و نظام را از اهداف دشمنان عنوان کرد و گفت: با توجه به تلاش بدخواهان، تمام دنیا تفاهم و همبستگی مسئولان با مردم را نظاره کردند. نظام مقدس جمهوری اسلامی بر پایه خواست و اراده ملت ایران شکل گرفته، لذا مسؤولان باید همواره نهایت تلاش و جدیت خود را برای ایجاد زندگی هر چه بهتر برای مردم به عنوان ولی‌نعمتان انقلاب بکار بگیرند.

 / ع

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.