پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ساری|جلسات تفسیر قرآن در سپاه کربلای مازندران برپا شد

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، معاونت تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کربلای مازندران همزمان با ماه بارک اقدام به برپایی دوره‌های متعدد قرآنی نظیر قرائت و تفسیر قرآن در سطح سپاه استان و نواحی کرده است.

سرهنگ پاسدار حسین فقیهی معاون تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی فقیه سپاه کربلای مازندران در این باره گفت: این معاونت سپاه کربلا همچون ادوار گذشته، کلاس‌های متنوع  نور مبین با تفسیر قرآن کریم، مباحث اخلاق و محافل انس با قرآن در روزهای هفته برگزار می‌کند.

وی ادامه داد: کلاس‌های نور مبین در روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه برای تمامی کارکنان، افسران  و سربازان  در چهار کلاس مجرا صبح و بعد از ظهر برگزار می‌شود.

معاون عقیدتی سیاسی سپاه کربلای مازندران گفت:  کلاس‌های اخلاق با موضوع سبک زندگی اسلامی با تبیین زندگی و سیره ائمه معصومین(ع) با بهره‌مندی از استاد برجسته این حوزه حجه الاسلام غلامی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه  کربلای مازندران پس از اقامه نماز ظهر و عصر روزهای یکشنبه و سه شنبه به‌صورت  حضور متمرکز   تمامی کارکنان، افسران و سربازان اجرا خواهد شد.

وی از برگزاری کلاس  نور مبین با موضوع تفسیر قرآن کریم و  کلاس اخلاق در سطح رده‌ها، معاونت‌ها، سازمان‌ها و نواحی تابعه سپاه کربلا در اماکن مورد نظر آنان خبر داد و افزود: محفل انس با قرآن کریم ویژه ماه مبارک رمضان در همه پنجشنبه‌های ماه مبارک رمضان برای همه کارکنان سپاه کربلا در حسینیه عاشقان ولایت این سپاه برگزار می‌شود.

 /ح

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.