پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

دولت بودجه ویژه ملی برای تکمیل پارک موزه دفاع مقدس مازندران اختصاص دهد

0

محمد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ساری، با اشاره به نیاز اعتباری مرکز فرهنگی دفاع مقدس برای تکمیل این پروژه خواستار تخصیص بودجه مناسب برای تکمیل مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان شد و اظهار داشت: باید تخصیص مناسب و قابل توجهی برای تکمیل مرکز فرهنگی در بودجه 98 در نظر گرفته شود.

وی افزود: بنیاد شهید استان در هر محله‌ای یادمانی از شهدای آن محله را جانمایی کند تا یاد و خاطره شهدا برای همیشه برای مردم و نسل امروز زنده بماند.

استاندار مازندران، تامین سه هزار اصله نهال را برای غرس در مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان ضروری دانست و افزود: تمامی دستگاه‌های مرتبط با پروژه فرهنگی دفاع مقدس در تکمیل این مرکز فرهنگی اقدامات لازم را انجام دهند.

اسلامی با تاکید بر اینکه هنر ماندگارترین اثر برای زنده نگه داشتن ایثار و شهادت است ادامه داد: هنر ماندگارترین اثری است که می‌توان قطره کوچکی از ایثارگری‌های مردان و زنان را به تصویر کشید.

استاندار مازندران بیان کرد: خلق یک اثر تصویری تا یک اثر نوشتاری در اذهان مردم، ماندگاری بیشتری دارد ابتدا باید از جنگ گفت تا بتوانیم ایثارگری، شهادت، اسارت و یاد و خاطره شهدا را با زبان هنر نشان دهیم.

 /ح

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.