پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

انصراف حجت الاسلام اکبر فرامرزی از نامزدی در انتخابات مجلس شورای اسلامی

حجت اسلام اکبر فرامرزی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه اعلام کرد با توجه به تعدد نامزد های چهاردانگه ای مجلس شورای اسلامی با حضور در فرمانداری شهرستان ساری انصراف داد.

5

 

حجت اسلام اکبر فرامرزی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه اعلام کرد با توجه به تعدد نامزد های چهاردانگه ای مجلس شورای اسلامی دیروز پنجشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۴  با حضور در فرمانداری شهرستان ساری از نامزدی انتخابات مجلس شورای اسلامی انصراف داد.

 

وی بدون ذکر نامی  از کاندیدای خاصی گفت از کاندیدای  اصولگرا  انتخابات مجلس شورای اسلامی حمایت می نماید.

5 نظرات
  1. ازمون بزرگ می گوید

    از اقدام مناسب حاج آقا فرامرزی کمال تشکر را داریم امیدوارم دیگر کاندیداهای چهاردانگه ای با هم گفتگو کنند و به وحدت برسند .

  2. منتقد دلسوز می گوید

    امیدوارم منفعتهای سیاسی پشت این قضیه نباشه !!
    حاج آقا یه هفته ای پشیمون شدند؟ … چی شده که یهو کشیدن کنار …؟
    از اولش که میدونستند تعداد کاندیداهای منطقه مون بالاست! چون جزو نفرات آخری بودند که ثبت نام کردند … ظاهراً ثبت نام ها، نردبانی شده واسه ترقی آدم های کمتر ذینفع تو این مملکت .. متاسفم !

  3. چهاردانگه ای می گوید

    حجت الاسلام فرامرزی حمایت خود را از کاندیدای اصولگرا حاج منصور علی زارعی اعلام کرده است

  4. منتقد دلسوز می گوید

    چقدر به غریبه ها روی میاریم
    باز هم متاسفم
    این همه کاندید چهاردانگه ای اونوقت آقای زارعی !!

    1. چهاردانگه ای می گوید

      خدمت سرور عزیز منتقد دلسوز –
      همه کاندیداها قابل احترام هستند ولی در انتخاب باید شخصی روی صندلی بهارستان بنشیند که زبان ما مردم ساری باشد مهم نیست که چهاردانگه ای باشد یا غیر چهاردانگه ای.
      جاده مرگبار ساری – کیاسر و حمل زباله در این جاده و جمع آوری زباله در منطقه پشت کوه کیاسر و قتل یک انسان در آن منطقه که خیلی زود خانواده آن چوپان زحمتکش را ساکت کردند حاصل تلاش دو نماینده چهاردانگه ای آیت الله شجاعی و سیدرمضان شجاعی و شورای شهر ساری جناب نقیبی و یوسفی و پزشک کاردان زمانی و بیکاری چهاردانگه ایها حاصل تلاش مدیر کل کار و رفاه آقای بابائی کارنامی میباشد. پس دیگر انتظار رای گرفتن از چهاردانگه ایها را نداشته باشند. این تازه گوشه ای از خدمات منفی این بزرگواران بود. امیدوارم در انتخاب تجدید نظر کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.