پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

جویبار پایلوت شهرک‌های صنعتی فعال مازندران تبدیل شد

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از جویبار، سید علی اسد در دیدار با مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران اظهار داشت: همکاری و مساعدت دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها در جلب سرمایه‌گذار و توجه به رفع مشکلات واحدهای تولیدی به‌ویژه واحدهای تولیدی نیمه فعال تأثیرگذار است.

وی افزود: با موافقت استاندار، شهرک صنعتی جویبار به‌عنوان پایلوت شهرک‌های صنعتی استان از حیث تبدیل واحدهای راکد و غیرفعال به فعال، معرفی شده که با حمایت مسئولان دستگاه‌های اجرایی موجب رونق تولید، ایجاد اشتغال پایدار و توسعه اقتصادی در شهرستان خواهد شد.

سید مصطفی موسوی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران نیز در این دیدار گفت: شهرک صنعتی جویبار با مساحت بیش از 93 هکتار، دارای شرایط مناسب سرمایه‌گذاری بوده و امکانات زیرساختی آب، برق، گاز، مخابرات و تصفیـه خانه فاضـلاب در این شهرک صنعتی مهیا است.

وی یکی از مهم‌ترین مزیت شهرک صنعتی جویبار را نزدیکی به بندر دانست و افزود: دسترسی و نزدیکی به دو بندر فریدونکنار و امیرآباد از ویژگی‌های خاص و منحصر بفرد این شهرک صنعتی نسبت به شهرک‌های دیگر استان است.

موسوی تصریح کرد: تاکنون 101 واحـد بهـره‌بردار 1063 میلیـارد ریال در این شهرک صنعتی سرمایه‌گذاری کردند.

وی با بیان اینکه پروژه‌های زیرساختی شهرک صنعتی جویبار، انجام شده ولی در راستای تکمیل پروژه‌هایی را در دست اقدام داریم، گفت: پروژه اصلاح شبکه فاضلاب با اعتبار 2700 میلیون ریال و پروژه خرید و اجرای شبکه داخلی گاز با اعتبار 1700 میلیون ریال در حال انجام است.

 /ح

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.