پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برگزاری همایش شوراهای اسلامی و دهیاران بخش چهاردانگه

همایش شوراهای اسلامی و دهیاران بخش چهاردانگه با حضور حجت الاسلام دکتر تیموری امام جمعه بخش چهاردانگه و دکتر یوسف نژاد نماینده مردم شهرستان های ساری و میاندرود و عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی، امروز پنج شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۵ در روستای الندان برگزار شد.

0

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه همایش شوراهای اسلامی و دهیاران بخش چهاردانگه با حضور حجت الاسلام دکتر تیموری امام جمعه بخش چهاردانگه و دکتر یوسف نژاد نماینده مردم شهرستان های ساری و میاندرود و عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی، امروز پنج شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۵ در روستای الندان برگزار شد.

در این مراسم از زحمات خالصانه و صادقانه امام جمعه محبوب بخش چهاردانگه حجت الاسلام دکتر تیموری با اهدای لوح، تقدیر و تشکر به عمل آمد.

 

حجت الاسلام والمسلمین تیموری یانسری امام جمعه چهاردانگه در همایش بزرگ شوراها و دهیاران منطقه چهاردانگه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات اعضای شورای اسلامی و دهیاران که در عرصه جهاد خدمت رسانی به مردم ،پیش تازند، اظهار داشت: به کارتان نیت الهی بدهید شما بدون هیچ چشم داشت و توقعی علی رغم تمام نارسایی در منابع مالی و معضلات پیش رو ،شبانه روزی در حال خدمت به مردم هستید، پاداش خدمتان را از خداوند خواهید گرفت.

امام جمعه شهر کیاسر افزودند؛ وجود مشکلات و نارسایی ها نباید شما را از هداف مقدستان باز دارد با قوت به فعالیت خود ادامه دهید یقیناً بر مشکلات فائق خواهید آمد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.