پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

دولت نسبت به برطرف کردن موانع تولید اهتمام دارد

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بابلسر، اسماعیل حسن زاده شامگاه چهارشنبه در دهمین جلسه رفع موانع تولید در سالن اجتماعات فرمانداری بابلسر، اظهار داشت: هدف اصلی برگزاری این جلسه، کاهش موانع تولید در سطح شهرستان بوده و همه باید برای تحقق این مهم در جامعه تلاش کنیم.

وی افزود: قرایت قانون، دستورالعمل و بخشنامه در این جلسات مشکلاتی که در مسیر تولید قرار دارد را برطرف نمی‌کند و همه باید با یکدلی و یکپارچگی در جهت تسهیل و رفع موانع تولید گام بردارند.

فرماندار بابلسر ادامه داد: هدف از برگزاری تسهیل و رفع موانع تولید قانون گریزی نیست بلکه باید با تعامل و ارائه راهکارهای مناسب فضای تولید تسهیل و مهیا شود.

حسن زاده با بیان اینکه تولیدکنندگان در نوک پیکان جنگ اقتصادی قرار دارند، گفت: کمبود منابع امکانات و محدودیت اختیارات دستگاههای اجرایی از جمله مشکلات مسیر تولید بوده اما باید براساس قوانین و مقررات موجود موانع و مشکلات مسیر تولید شناسایی و برطرف شود.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین ماموریت‌های ما در برگزاری این جلسات کاهش موانع تولید و تسهیل شرایط برای تولیدکنندگان بوده است.

فرماندار بابلسر گفت: باید تلاش کنیم تا با رعایت قانون، همدلی و هم افزایی میان مدیران، سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان، شرایط کسب و کار در شهرستان و در سطح کلان کشور رونق بخشیده شود.

حسن زاده، برگزاری منظم جلسات و پیگیری مدون مصوبات و راهکارهای ارائه شده در آن را از جمله مسائل مهم در تحقق خواسته‌های برگزاری این جلسات برشمرد و تاکید کرد: رعایت قانون و بهره‌گیری از آن برای تسهیل و رفع موانع تولید در اولویت امور قرار گیرد.

 /م

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.