پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بازی نخست نساجی مازندران در ورزشگاه شهید وطنی برگزار می‌شود

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قائم‌شهر، حبیب حسین زادگان امروز در حاشیه بازدید از روند بازسازی ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نساجی متعلق به کل مازندران است و همه کشور نساجی را با پسوند مازندران می‌شناسند، از رسیدن ورزشگاه وطنی به بازی نخست خبر داد و اظهار داشت: باید در نشان دادن فرهنگ غنی مازندران تمام سعی‌ خود را انجام دهیم تا ملت با تماشای بازی‌های نساجی و شور و شوق عجیب هوادارانش لذت ببرند.

وی افزود: این روزها بزرگ‌ترین دغدغه فوتبال مازندران آماده‌سازی استادیوم شهید وطنی قائم‌شهر برای مسابقات لیگ برتر است.‌تنها چهار روز دیگر به آغاز این رقابت‌ها باقیمانده است و با همتی که در این چند وقته از مسئولان ورزش مازندران مشاهده کرده‌ایم، شرایط استادیوم برای بازی نخست مهیا شده و حالا قائم‌شهری‌ها بعد از 24 سال، رقابت تیم‌شان را در سطح اول فوتبال کشور مشاهده خواهند کرد.

حسین زادگان گفت: با پیگیری‌های صورت‌گرفته هر چهار برج نوری در چهار ضلع استادیوم نصب شده و پایه‌های اسکوربود نیز علَم شده و بعد از تست، نصب خواهد شد تا قائم‌شهری‌ها دیگر مشکلی برای نخستین میزبانی خودشان در لیگ برتر نداشته باشند.

وی افزود: تنها مشکل استادیوم شهید وطنی قائم‌شهر بحث جایگاه جدید تماشاگران است که یقیناً به بازی‌های ابتدایی لیگ نخواهد رسید، از روز چهارشنبه فعالیت‌های پیمانکاران قطع خواهد شد و بلافاصله بعد از برگزاری نخستین دیدار از سر گرفته خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران درباره روند بازسازی استادیوم گفت: تا پایان هفته فرصت زیادی نمانده و باید خودمان را برای مقررات و خواسته‌های سازمان لیگ برای برگزاری نخستین دیدار در لیگ برتر آماده کنیم.

حسین‌زادگان بیان کرد: به خواسته مردم فهیم استان مازندران و شهر قائم‌شهر، اداره ورزش و جوانان مازندران یکی از سریع‌ترین و مهم‌ترین پروژه‌های ورزشی را از تاریخ اول خردادماه استارت زد و بنا به گزارش کارشناسان، مهندسان و متخصصان، این پروژه هم به لحاظ حجم و هم به لحاظ سرعت رکورد زده است.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با بیان اینکه 24 ساعت مانده به نخستین مسابقه لیگ برتر باید کارگاه را متوقف کنیم و بازی را برگزار کنیم، ادامه داد: بلافاصله بعد از بازی، کارگاه مجدداً فعال خواهد شد.

حسین‌زادگان با تقدیر از تمامی زحمتکشانی که شبانه روز در استادیوم شهید وطنی مشغول به فعالیت هستند، بیان کرد: تمامی کارگران این پروژه شبانه‌روز کار می‌کنند، بیش از پنج پیمانکار قوی ورزش مازندران بسیج شده‌اند و شوق و شعف خاصی بین مردم حاکم شده است.

وی با بیان اینکه این کار، پروژه بسیار سنگینی بود، افزود: حجم عملیات و هم به لحاظ منابعی که صرف شده، خیلی سنگین بود، لذا همه مسؤولان محلی، استانی و حتی ملی تا آنجایی که توانستند پای کار آمدند و کمک‌کار ما بوده‌اند، ما هم متحمل فشار سنگینی شده‌ایم اما با اعتبار خودمان و مقامات استان فقط خواستیم مردم را خوشحال کنیم.

حسین‌زادگان همچنین درباره نصب اسکوربورد ادامه داد: پایه‌های اسکوربورد به‌صورت آزمایشی نصب شده و در حال حاضر مشغول منتاژ نهایی آن هستیم و نهایتاً تا سه‌شنبه یا چهارشنبه نصب خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با ابراز رضایت از برطرف شدن نواقص اعلام‌شده توسط سازمان لیگ فوتبال، با اعلام این خبر که قطعاً نساجی دیدار برابر ذوب‌آهن را در استادیوم شهید وطنی قائم‌شهر برگزار خواهد کرد، تصریح کرد: تمامی تعهداتی که ما به مسؤول برگزاری مسابقات سازمان لیگ داده بوده‌ایم برطرف شد.

 /ش

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.