پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مازندران امسال حدود یک هزار میلیارد تومان اعتبار عمرانی دارد

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایرنا، احمد حسین زادگان روز شنبه در نشست شورای برنامه ریزی استان در ساری افزود: تاکنون حدود ۳۰ درصد از این میزان اعتبار به استان تخصیص داده شد که نسبت به سنوات گذشته بی سابقه بود.
وی گفت: با توجه به شرایط جنگ اقتصادی دشمنان، دولت برای تامین بودجه با محدودیت هایی مواجه است و با این رویکرد باید اعتبارات عمرانی استانی برای پروژه های اولویت دار هزینه شود.
نماینده عالی دولت در مازندران با اعلام اینکه حدود ۴ هزار و ۲۰۰ پروژه عمرانی نیمه کاره در استان وجود دارد، افزود: باید از بین این پروژه ها، اعتبارات برای پروژه هایی صرف شود که بیشترین اولویت را دارند.

حسین زادگان گله مندی برخی مدیران دستگاههای اجرایی از تخصیص اعتبار عمرانی را با توجه به پروژه های نیمه کاره فراوان امری عادی برشمرد و گفت: با محدودیت اعتباری موجود تخصیص اعتبار برای تمام پروژه ها امکان پذیر نبوده و سازمان مدیریت در استان نیز مطابق با اولویت ها برای تکمیل پروژه ها بودجه اختصاص داده است.
رئیس شورای برنامه ریزی استان مازندران اضافه کرد: مدیران دستگاههای اجرایی ضمن صرفه جویی باید بودجه ها را به سمتی ببرند که پروژه های نیمه تمام اولویت دار برای توسعه استانی تخصیص داده شود.
حسین زادگان همچنین با اشاره به میزبانی مازندران از جشنواره رادیو و تلویزیون اکو، گفت: این جشنواره فرصتی مناسب برای معرفی جاذبه های گردشگری استان به کشورهای عضو اکو است.
وی افزود: بر اساس برنامه ریزی این جشنواره در رامسر برگزار می شود و باید تمام دستگاهها برای برگزاری این رویداد مهم فرهنگی و بین المللی همکاری کنند.
استاندار مازندران گفت: از این پس جشنواره ها و رویدادهای بین المللی مطابق با ظرفیت های شهرستانی در این مناطق برگزار خواهد شد.
در این نشست تعدادی از مدیران دستگاههای اجرایی مازندران نقطه نظرات خود را در مورد تخصیص اعتبار عمرانی استان ابراز کردند.
۶۹۸۲/‏۱۶۵۴

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.