پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ترافیک در جاده کندوان پرحجم است

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایرنا، مرکز مدیریت راههای استان مازندران در گزارشی اعلام کرد: هم اکنون تردد در جاده کندوان در منطقه پل زنگوله در هر دو لاین پرحجم است و اما تردد خودروها در این مسیر در حال انجام است.

ترافیک جاده های هراز، سوادکوه و کیاسر

این مرکز وضعیت ترافیک در دیگر راههای مازندران از جمله هراز، کیاسر و سوادکوه را عادی و روان اعلام کرد.

با توجه به اینکه غالباً زمان حرکت مسافران به استان مازندران از اواخر روز چهارشنبه همزمان با تعطیلی ادارات در پایتخت صورت می‌گیرد و برای همین ترافیک سنگین از سمت تهران به مازندران غالباً از اواخر روز چهارشنبه است.

راهداری مازندران که نصب سامانه استقرار توزیع هوشمند در حال حرکت خودروها را در جاده نکا به ساری در محدوده جامخانه آغاز کرده است اعلام کرد هم اکنون تردد در این محور با محدودیت بار ترافیک همزمان با عبور تردد از لاین کناری با رعایت جوانب احتیاط امکان پذیر است.

از لحاظ شرایط جوی نیز، بارش یا مداخلات جوی خاصی در راههای مازندران گزارش نشده است.

عصر فردا و یک طرفه شدن هراز و کندوان
پلیس راه مازندران با اعلام محدودیت های ترافیکی پایان هفته در محورهای مواصلاتی استان اعلام کرد که عصر جمعه ۳۱ خردادماه ساعت ۱۷ تا ۲۴ محورهای هراز و کندوان یکطرفه می شود.
براساس این گزارش محدودیت های ترافیکی محورهای مواصلاتی استان مازندران به پایتخت از ساعت ۱۲ ظهر امروز چهارشنبه ۲۹ خرداد ماه شروع شد و تا ساعت ۲۴ روز جمعه تردد کامیون و موتورسیکلت در این محورها ممنوع است.‌

مازندران بیش از ۱۰ هزار کیلومتر جاده دارد که در تعطیلات بویژه تعطیلات پایان هفته‌ای حضور پرشمار مسافران و همچنین افراد بومی به مناطق ییلاقی باعث می‌شود که جاده‌های این استان پرترافیک شود به طوری که پلیس راه برخی مواقع مجبور به مسدود کردن موقتی راه‌ها برای تخلیه بار ترافیکی می‌شود.

/ ‏۱۸۹۹/‏۲۰۹۶

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.