پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ترافیک به جاده های مازندران برگشت

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایرنا، از مرکز مدیریت راههای مازندران حاکسیت هم اکنون ترافیک در محورهای هراز از سمت جنوب به شمال (تهران- آمل) و کندوان از جنوب به شمال (کرج- چالوس) به صورت سنگین و پرحجم است و در سایر محورهای این خطه شمال کشور نیز ترافیک به صورت عادی و روان است.
جا ده هزار
مرکز مدیریت راههای مازندران اعلام کرد: ترافیک در محور هراز (تهران-آمل) از سمت جنوب به شمال در محدوده تونل تکاور تا لاسم به صورت نیمه سنگین و پرحجم است و تردد در این مسیر به کندی انجام می‌شود.
براساس این گزارش از لحاظ جوی نیز هوای جاده هراز صاف تا نیمه ابری است.
جاده کندوان
بر اساس گزارش مرکز مدیریت راههای مازندران ترافیک در جاده کرج_ چالوس از سمت جنوب به شمال در محدوده پل زنگوله تا تونل کندوان به صورت نیمه سنگین تا پرحجم در حال انجام است.
براساس این گزارش ازلحاظ وضعیت جوی نیز هوا نیمه ابری همراه با مه غلیظ است و از رانندگان خواسته شد تا به دلیل مه گرفتگی با سرعت مطمئن حرکت کنند.
مرکز مدیریت راههای مازندران تردد در محور سوادکوه (تهران- قائمشهر) و کیاسر- ساری را به صورت روان همراه مه و در برخی نقاط با بارش باران اعلام کرده است.
یک طرفه شدن هراز و کندوان در عصر جمعه
پلیس راه مازندران با اعلام محدودیت های ترافیکی پایان هفته در محورهای مواصلاتی استان اعلام کرد که عصر جمعه ۳۱ خردادماه ساعت ۱۷ تا ۲۴ محورهای هراز و کندوان یکطرفه می شود.
براساس این گزارش محدودیت های ترافیکی محورهای مواصلاتی استان مازندران به پایتخت از ساعت ۱۲ ظهر امروز چهارشنبه ۲۹ خرداد ماه شروع شد و تا ساعت ۲۴ روز جمعه تردد کامیون و موتورسیکلت در این محورها ممنوع است.
مسدود شدن یک لاین از محور نکاء- ساری
مرکز مدیریت راههای مازندران همچنین اعلام کرد به دلیل ایجاد کارگاه جاده‌ای در مسیر جاده نکاء- ساری در محدوده روستای جامخانه به اسرم برای استقرار توزین هوشمند در حال حرکت خودروهای سنگین، یک لاین از این محور مسدود است و از رانندگان خواست تا با رعایت حق تقدم و پرهیز از تردد در شانه خاکی در این محدوده تردد کنند.
مازندران ۱۰ هزار و۷۰۰ کیلومتر جاده اصلی و فرعی دارد که سه هزار و ۶۰۰ کیلومتر آن را جاده اصلی تشکیل می‌دهد و در سال گذشته از ۵۰۰ میلیون تردد ثبتی در جاده‌های این استان بیش از ۱۱ درصد مربوط به جاده‌های اصلی بود و محور هراز پرترافیک ترین جاده اصلی مازندران شد.
براساس این گزارش محور ساری- بابل و ساری- قائمشهر نیز در بین محورهای بین شهری مازندران پرتردد ترین محور اعلام شده است.
۶۹۸۲ / ‏۱۸۹۹

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.