پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اعتبارات تملک دارایی شهرهای کوچک مازندران افزایش یابد

شهردار کیاسر با تاکید بر نگاه ویژه دولت به شهرهای کوچک و تازه تاسیس، گفت: اعتبارات تملک دارایی شهرهای کوچک مازندران افزایش یابد.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه ساری، خلیل انتظاری در گفت‌وگو با تسنیم، خواستار افزایش اعتبارات تملک دارایی برای اجرای پروژه‌های عمرانی برای شهرهای کمتر توسعه یافته و کم درآمد نظیر کیاسر شد و اظهار کرد: امیدواریم با تخصیص اعتبارات مکفی در رفع محرومیت از چهره شهر بیشتر گام برداریم.

 

وی افزود: پروژه بهسازی ورودی شهر کیاسر 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و این اقدام به منظور رفع انزوای جغرافیایی شهر کیاسر با کمک اعضای شورای اسلامی شهر در حال انجام است.

 

شهردار کیاسر با اشاره به بهبود و بهسازی ورودی پنج کیلومتری شهر کیاسر از سه راه دار پشت تا جلوی بخشداری چهاردانگه تصریح کرد: پس از شانه‌سازی جاده ورودی، نهال کاری دوطرف این جاده در دستور کار قرار دارد.

 

وی از احداث دو باند اتومبیل رو و کالسکه در مسیر ورودی این شهر خبر داد و احداث این پروژه عمرانی را سبب رشد و توسعه اقتصادی منطقه چهاردانگه دانست و خاطرنشان کرد: جذب توریست و گردشگر در شهر کیاسر نیز موجب رونق اقتصادی در این بخش می‌شود.

 

انتظاری افزود: با ساماندهی ورودی شهر کیاسر و زیباسازی آن مسافرانی که از جاده اصلی مازندران به سمنان عبور می کنند، راغب شوند به سمت شهر کیاسر حرکت و ساعاتی را در این شهر بگذرانند که این امر در اقتصاد و اشتغالزایی شهر تأثیر بسزایی دارد.

 

وی از احداث بلوار لاله زار در شهر کیاسر خبر داد و گفت: زیرسازی و آسفالت بلوار لاله زار تا ابتدای گلزار شهدا به طول 350 متر به اتمام رسیده و تمام تیرهای روشنایی آن نصب شده است.

 

شهردار کیاسر گفت: عملیات فضای سبز، نهال کاری و گل کاری توسط واحد خدمات شهری و فضای سبز شهرداری آغاز به کار کرده است.

 

انتظاری افزود: عقب نشینی پارک ولایت و احداث پارکینگ جهت رفاه حال همشهریان و مسافران در این بلوار صورت گرفت.

 

وی، از اجرای عملیات فنداسیون بزرگترین پرچم ایران در شهر کیاسر خبرداد و گفت: بزودی بلندترین پرچم ایران در بلند نقطه شهر کیاسر به اهتزار در می‌آید.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.