پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

هر مسئولی نیاز است که خودش سر سفره ی شهدا بنشیند

حجت اسلام و المسلمین سید محمد شفیع سیدی مسئول ستاد یادواره شهدای بخش چهاردانگه با حضور در دفتر پایگاه خبری چهاردانگه ساری در مورد اقدامات ستاد یادواره شهدا برای برگزاری این یادواره در روز پنجشنبه با خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه ساری گفتگو کرد.

3

 

اختصاصی پایگاه خبری چهاردانگه ساری: حجت اسلام و المسلمین سید محمد شفیع سیدی مسئول ستاد یادواره شهدای بخش چهاردانگه با حضور در دفتر پایگاه خبری چهاردانگه ساری در مورد اقدامات ستاد یادواره شهدا برای برگزاری این یادواره در روز پنجشنبه با خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه ساری گفتگو کرد.

 

حجت الاسلام سیدی، در پاسخ به خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه ساری در مورد اینکه در 10 دوره ی گذشته ی برگزاری یادواره شهدای بخش چهاردانگه چند دوره مسئولیت داشته و در این راه چه مشکلات و معظلاتی وجود داشته گفت: خداوند نعمت ها را بر مبنی شایستگی ها می دهد، هر قوم و امتی شایستگی اش بیشتر باشد، نعمت ها هم بیشتر خواهد شد. و همینطور شکرگزاری از نعمت ها موجوب استمرار این نعمت هاست. خداوند متعال برای ملت ایران که این شایستگی را داشتند نعمت داشتن امام (ره) را به آنها داد. همچنین شایستگی را بیشتر کردند خداوند شهیدان را به آنها داد. بهترین راه شکر گزاری از نعمت شهیدان، حراست و پاسداری و تجلیل از شهیدان با برگزاری یادواره شهداست. بنده از هشتمین دوره یادواره 195 شهید بخش چهاردانگه تا کنون مسئولیت ستاد یادواره شهدا بخش چهاردانگه را بر عهده دارم.

 

 masahebeh-seyedi-93-7-16-1

 

مسئول ستاد یادواره شهدا بخش چهاردانگه در ادامه گفت: از ابتدا برگزاری یادواره شهدا اینگونه نبود. آرام آرام به حدی می رسد که حرکات و اقدامات خوبی در هر چه با شکوه تر برگزار شدن و تاثیرگذاری یادواره انجام شده است. مسائل و مشکلات هم همیشه وجود دارد. بخش چهاردانگه یک بخش محروم از امکانات است. ما نتوانستیم به خوبی شهدای منطقه را معرفی کنیم. نتوانستیم قبور شهدا را ساماندهی کنیم، نتوانستیم  شهدای شاخص و سرداران را معرفی کنیم. این مشکلاتی که در مسیر یادواره شهدای بخش چهاردانگه بوده که تلاش ما و مسئولین ستاد هم همین است تا فرهنگ شهدا را معرفی کنیم و راه شهدا را به مردم بشناسانیم. مشکلات مادی هم به حمدالله کمتر داشتیم، مردم، شهردار، بخشدار و دیگر مسئولین کمک های خوبی در این زمینه با ستاد داشته اند.

 

حجت اسللام سیدی در پاسخ به خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه ساری در مورد اقدامات ستاد یادواره شهدا در معرفی شهدای شاخص و شهدای روحانی و سرداران منطقه گفت: ما در بخش چهاردانگه 7 شهید روحانی داریم و افتخار می کنیم که اولین شهید روحانی کشور، شهید ولی الله سلیمانی فرد از بخش چهاردانگه است و همینطور 4 شهید شاخص در بخش چهاردانگه داریم. تلاش ستاد یادواره شهدا این است که کاری کنیم که این شهدای عزیز معرفی شوند.

 

masahebeh-seyedi-93-7-16-2

 

مسئول ستاد یادواره شهدا بخش چهاردانگه در پاسخ به سئوال خبرنگار ما در مورد انتظار ستاد یادواره از مسئولین در حمایت از یادواره چیست، گفت: شهدا به نوعی واسط بین عرشیان و فرشیان هستند و هر فردی سر سفره ی انها بنشیند این ارتباط برقرار می شود. هر مسئولی هم نیاز است که خودش سر سفره ی شهدا بنشیند و هم جامعه را به این راه ترغیب کند.

 

حجت اسلام سیدی در پایان در مورد اقدامات ستاد برای رساندن درخواست مطالبات مردم به وزیر محترم کشور به خبرنگار ما گفت: مشکلات منطقه رصد شد و بخشدار محترم این مشکلات را مکتوب کرده و آماده شده و ان شاء الله در اختیار وزیر کشور قرار خواهد گرفت و همینطور  از جانب امام جمعه محترم چهاردانگه قرار شد که هم خیر مقدم داشته باشند و هم مسائل و مشکلات مردم را در حضور وزیر محترم کشور بازگو کنند. همچنین از وجود آقای شجاعی کیاسری نماینده محترم مردم شهرستان ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی هم برای پیگیری مشکلات و درخواست های مردم چهاردانگه استفاده خواهد شد.

 

3 نظرات
  1. حسن می گوید

    سلام سیاست پدر مادر نمی شناسد حتی بخدا رحم نمی کند کسی را ندیدم در راه خدا کار کند موفق باشی

  2. خورشیدی می گوید

    حاج اقای سیدی عزیزسپاه کجای کاربودپس خوش انصاف برادران بسیجی وسپاهی مدتهاست شبانه روزی مشغول فعالیت هستندکدام وفابین است جفابین باشدحتی به خودتان اجازه نمیدهید1کلمه ازاین جمع بگوییددل پری داریدازکی معلوم نیست این جمع معصوم وپاک گناهشان چیست سرورارجمنداستادگرام تعامل وارتباط تنگاتنگ ووحدت همدلی بین سپاه ومسولین اینهمه شکوه وعظمت رارقم زده است دراینده هم این اتفاق نظرویکپارچگی اتفاقات وتحولات بزرگی رارقم خواهدزدجاداردازفرمانده جوان وپرانرزی سرگردپاسدارحمزه ایی وتیم کاریشان تشکروقدردانی بعمل ایدمردم خوب وفهیم کیاسرومنطقه سپاسگزاری وقدردانی شود حضورمسئولین استانی وکشوری حاصل تدبیروبرنامه ریزی وهماهنگی بسیارخوب اعضای ستادیادواره است دست مریزادخداقوت مراسم درشان ومنزلت شهدابرگزارگردیدازرده خاطرنشویدسالم وتندرست باشید

  3. علی می گوید

    خوبه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.