پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پوشش شبکه‌های تلویزیونی در چهاردانگه مطلوب نیست

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، سید حسن موسوی کیاسری در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: بروز اختلال و قطعی مکرر شبکه‌های صدا و سیما در چند هفته در شهر کیاسر موجب نارضایتی و کلاف‌گی شهروندان کیاسری شده است.

وی با انتقاد از نحوه پوشش صدا و سیما در منطقه چهاردانگه به ویژه شهر کیاسر، افزود: به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست که هفته‌ها مردم منطقه و شهر کیاسر نتوانند به شبکه‌های تلویزیونی صدا و سیما دسترسی داشته باشند.

موسوی با بیان اینکه بخشی از اتصالات دکل صدا و سیما منطقه مورد سرقت قرار گرفته است، تصریح کرد: در حال حاضر یکی از مشکلات اصلی شهروندان و مردم منطقه چهاردانگه، عدم پوشش شبکه تلویزیونی بوده که این موضوع از ضعف بزرگ مرکز تبرستان است.

عضو شورا شهر کیاسر گفت: بروز اختلال و قطعی مکرر شبکه‌های صدا و سیما ایران در دو هفته اخیر در شهر کیاسر موجب نارضایتی و کلافگی شهروندان کیاسری شده است.

موسوی کیاسری گفت: شهروندان کیاسر و اهالی منطقه چهاردانگه امیدوار هستند تا با پیگیری‌های مسئولان و مساعدت صدا وسیمای مرکز استان، این مشکل برطرف شود.

وی با بیان اینکه دو هفته هیچ شبکه صدا و سیما ایران در شهر کیاسر قابل دسترس نیست، افزود: مردم همواره برای راه‌اندازی شبکه‌ها به دفتر شورا و شهرداری مراجعه می‌کنند و این مسئله به یک دغدغه بین شهروندان تبدیل شده است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.