پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برگزاری جشنواره حرکت و برکت با حضور بانوان چهاردانگه اي در ساري

جشنواره حرکت و برکت در تاریخ 29 شهريور 1393 در سالن سید رسول حسینی ساري با حضور آقای روحی ریاست محترم ورزش های بومی شهرستان ساری ، مهندس نقیبی ، چندتن از مسئولان ورزش های بومی محلی و دوتن از هنرپیشه های محبوب سینمای ایران خانم ها رابعه اسکوئی و زهره حمیدی برگزار شد.

1

 

به گزارش خانم طاهره نوروزي، خبرنگار و عكاس پايگاه خبري چهاردانگه ساري، جشنواره حرکت و برکت در تاریخ 29 شهريور 1393 در سالن سید رسول حسینی ساري با حضور آقای روحی ریاست محترم ورزش های بومی شهرستان ساری ، مهندس نقیبی ، چندتن از مسئولان ورزش های بومی محلی و دوتن از هنرپیشه های محبوب سینمای ایران خانم ها رابعه اسکوئی و زهره حمیدی برگزار شد.

 

بانوان روستایی بخش های شش گانه شهرستان ساری که در لیگ هفت سنگ بانوان شرکت کرده بودند با ارائه غذاهای محلی، وسایل و تجهیزات قدیمی که در حال فراموشیست به زنده کردن سنت خود پرداختند و با آهنگ های سنتی و بازی های بومی محلی خود در سالن ، گذشته خود را مرور کردند که با استقبال تماشاگران و حضار محترم روبرو شد.

 

در پایان اين جشنواره به افراد شرکت کننده در این مسابقات هدایایی اهدا و اختتامیه این مسابقات با شور و هیجان بسیاری برگزار گردید.

 

خانم های  حمیدی و اسکوئی با دیدن این جشنواره گفتند: ما از کار بانوان روستایی شگفت زده شده ایم و تا به حال چنین کارهایی را در هیچ جای دیگر ندیده بودیم.

 

از مسئول شورای ورزشی بخش چهاردانگه آقای سید علی شجاعی بسیار تشکر و قدردانی می کنیم که همواره حامی و پیگیر مسابقات اعضای تیم چهاردانگه بوده اند و همچنین از خانم اصغری مدیریت خیاطی پریسا که یکی از حامیان تیم مان ( تيم هفت سنگ بانوان چهاردانگه ) بوده اند کمال تشکر را داریم.

 

از مسئولان محترم تقاضا می کنیم که به ورزش های بانوان بخش چهاردانگه اهمیت بیشتری دهند تا بانوان بتوانند بدون نگرانی از کمبود امکاناتی و بودجه ای برای مسابقات مختلف آماده شوندو مشکلی در سر راهشان احساس نکنند. متاسفانه در این دوره حمایت چندانی از طرف مسئولان محترم بخش چهاردانگه دیده نشده است.

 

خانم رفیعی سرپرست تیم چهاردانگه از بانوان محترم چهاردانگه ای درخواست کردند که در این گونه مسابقات که در جهت ایجاد صمیمیت بین بانوان منطقه ، شور و نشاط بانوان و آشنایی با سنت های روستایی  برگزار می شود شرکت نمایند.

 

براي مشاهده تصاوير در اندازه بزرگتر روي آنها كليك كنيد.

 

harkat-barkat-1

harkat-barkat-2

harkat-barkat-10

harkat-barkat-3

harkat-barkat-4

harkat-barkat-5

harkat-barkat-6

harkat-barkat-7

harkat-barkat-8

harkat-barkat-11

harkat-barkat-9

 

1 نظر
  1. رفیعی می گوید

    سرت را رو به آسمان نگاه دار
    بگذار قطرات باران خیسىِ چشمانت را بشوید
    نفس بکش،در میان پاییز نفس بکش…
    بس است گرما،بس است بى بارانى و بى بادى…
    با سلام؛
    ورزش بومی محلی بانوان بخش چهاردانگه که فقط در این یک سال گذشته توانسته با همه مشکلات مالی حرکتی انجام داده و عملکردی کوتاه برای دفتر هیئت ورزش ارائه دهد موفق بوده و این را هم مدیون بانوان چهاردانگه از روستاهای مختلف بوده که با همکاری صمیمانه خود ما را یاری نمودند.
    متاسفانه بخش چهاردانگه نسبت به 5 بخش دیگر از نظر مالی بسیار نیازمند کمک عزیزانی است که بتوانند بخش بانوان را یاری تا بتوانیم بهترین مسابقات و جشنواره ها را در بخش خودمان با لباس های سنتی ارائه دهیم.
    از شما سرکار خانم نوروزی به خاطر گزارش خوبتان سپاسگزارم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.