پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

وزير كشور سخنران يازدهمين يادواره شهدا بخش چهاردانگه

فرمانده سپاه مقاومت کیاسر خبر داد: آقاي عبدالرضا رحماني فضلي وزير محترم كشور به عنوان سخنران در يازدهمين يادواره شهدا بخش چهاردانگه حضور خواهد داشت.

1

 

سرگرد پاسدار سلمان حمزه ای، فرمانده سپاه مقاومت کیاسر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه ساری ابراز داشت: آقاي عبدالرضا رحماني فضلي وزير محترم كشور به عنوان سخنران در يازدهمين يادواره شهدا بخش چهاردانگه حضور خواهد داشت.

 

سرگرد حمزه اي با اعلام اين خبر گفت: در يازدهمين يادواره شهدا بخش چهاردانگه، علاوه بر وزير محترم كشور كه به عنوان سخنران در اين يادواره حضور خواهند داشت، حاج رضا بذري مداح اهل بيت نيز به عنوان مداح به يازدهمين يادواره شهدا دعوت شده و روز 17 مهر در چهاردانگه حضور خواهند يافت.

 

گفتي است كه يازدهمين يادواره شهدا بخش چهاردانگه به ميزباني شهر كياسر در روز 17 مهرماه 1393 برگزار خواهد شد.

 

1 نظر
  1. ش.م. می گوید

    به نام خدا
    با سلام
    حضور وزیر محترم کشور در یازدهمین یادواره شهدا بخش چهاردانگه فرصت بسیار مغتنمی برای هر چه باشکوه تر برگزار نمودن این روز عزیز است. همچنین فراموش نسازیم که اگر هر یک از این شهدا در بین ما حضور می داشتند درخواست آنها که برای وجب به وجب این خاک اسلامی جانشان را در راه خدا فدا نمودند چیزی جز حفط محیط زیست و جلوگیری از انتقال و دفن غیرعلمی و شبانه روزی حدود 300 تن زباله به پشتکوه نمی بود،…. از مدیران محترم به ویژه بخشدار محترم جناب آقای امینی و از نمایندگان محترم به ویژه جناب آقای دکتر شجاعی تقاضا داریم که این مشکل زیست محیطی را به نحو مناسبی به عرض وزیر محترم برسانند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.