پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

آمادگی آتش نشانی کیاسر برای خدمات رسانی

مدیر آتش نشانی شهرداری کیاسر گفت: کادر آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرکیاسر آماده خدمات رسانی به شهروندان است.

1

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه ساری، به نقل از روابط عموی شهرداری کیاسر، مدیر آتش نشانی شهرداری کیاسر گفت: کادر آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرکیاسر آماده خدمات رسانی به شهروندان است.

 

مهندس رضا یزدانی افزود: آتش نشانی شهرداری کیاسر به عنوان نوک پیکان مدیریت بحران منطقه چهاردانگه و شهر کیاسر با کمترین امکانات سخت افزاری و نرم افزاری عملکرد جهادی دارد.

 

وی  افزود: لزوم بهره مندی از نیروهای متخصص و آموزش دیده آتش نشانی و تجهیز ایستگاه مرکزی به لوازم امداد و نجات از احتیاجات اساسی آتش نشانی شهرداری کیاسر است.

 

مدیرآتش نشانی شهرداری کیاسر به تشریح عملکرد یک ماهه آتش نشانی شهرداری کیاسر اشاره کرد و گفت: منطقه چهاردانگه  با وسعت بسیار و بیش از 90 روستا تحت پوش خدمات این واحد قرار دارد و رسیدگی به همه منطقه با توجه به شرایط موجود عملا غیر ممکن است.

 

یزدانی از ساماندهی کشیک آتش نشانی در روزهای عادی و تعطیلات هفتگی خبر داد و گفت: همچنین خودری سنگین آتش نشانی نیز تعمیر و آماده بکار شده است.

 

1 نظر
  1. لاله گمنام می گوید

    با سلام خدمت همه اعضای چهاردانگه نیوز و دوستان گرامی و خدوم در آتش نشانی کیاسر.
    جمله اینکه مدیریت جهادی همیشه و در همه حال پاسخگوی کاستی هائیست که از دیده با نگاه مسئولان ذیصلاح و مرتبط با این امر بوده و می باشد. ضمن تبریک به برادر عزیز آقای یزدانی با توجه به اینکه سنگربان اصلی آتش نشانی در شهر کیاسر محسوب می شوند و با آرزوی موفقیت برای ایشان از وی می خواهم با تمام توان و با کمترین امکانات بیشترین استفاده را از ابزار آلات موجود داشته باشند. مطمئنا تحت پوشش قرار دادن تمامی روستاهای بخش برای این مرکز غیرممکن است اما تا جایی که در توان شما هست می توانید خدمت رسانی کنید. من هم بعنوان کوچکترین عضو جامعه عظیم جهادگران مازندران و ایران دعا می کنم روزی نگاهی از نگاه های مسئولان نه تنها مازندران و مرکز استان بلکه تمام ایران به مردم مناطق محروم و کم برخوردار و مراکز و سازمان هایی که ماموریت هایی حساس و جان بر کف را انجام می دهند خاصه شهر کیاسر و منطقه چهاردانگه و سفیدکوهی ها بیفتد و دلی از دلسوزان را تجربه کنند.
    امضا : لاله گمنام
    عادل الندانی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.