پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اجرای خط كشی جاده در محور ساری ـ كیاسر

رئیس اداره ایمنی، ترافیك و حریم راه اداره كل راه و شهرسازی استان مازندران از اجرای خط كشی در محور ساری – كیاسر را با هدف افزایش ضریب ایمنی در محور مذكور خبرداد.

1

 

به گزارش پايگاه خبري چهاردانگه ساري، به نقل از ایلنا، سید محمد نظری با بیان این مطلب گفت: محور ساری ـ كیاسر به دلیل راه دسترسی مازندران به سمنان و همچنین قرار گرفتن روستاهای متعدد در حاشیه آن و جاذبه های طبیعی همواره جزء یكی از پر تردد ترین محورهای استان به شمار می رود.

 

وی ادامه داد: از این رو این اداره كل به منظور افزایش ایمنی محور، هدایت وسایل نقلیه و آگاهی دادن به کاربران راه به خصوص در شب با دید محدود، تفكیك باندهای رفت و برگشت در نقاط بدون جدا کننده وسط و كاهش میزان تصادفات و سوانح رانندگی عملیات اجرای خط كشی را در سطح این محور به اجرا در آورد.

 

رئیس اداره ایمنی، ترافیك و حریم راهها اداره كل راه و شهرسازی مازندران یكی از اهداف اجرای خط كشی در سطح محورها را تعیین محدودیتهای حركت برای هریك از كاربران عنوان نمود.

 

نظری در خصوص دیگر اقدامات ایمنی در دست اجرا توسط این اداره كل در سطح محور یاد شده عنوان نمود: با توجه به نگاه ویژه مسؤلین و دغدغه مدیران راه و شهرسازی، ان شاءالله به زودی عملیات تعریض و ارتقاء محور مذكور شتاب مضاعفی می گیرد.

 

1 نظر
  1. محمدی می گوید

    با سلام
    از آقای عین اله آزموده به عنوان پیگیرترین مدیر چهاردانگه نیوز خواهشمندیم از طریق بخشداری پیگیر خط کشی شدن راه تلمادره تا دو راهی اروست مالخواست و همچنین نصب تابلوهای کنار جاده ای باشند. ما که هرچی به بخشداری، فرمانداری و اداره راه گفتیم گوش نکردند.
    با تشکر.
    ……………………………………………………………………
    چهاردانگه نیوز: جناب محمدی. سلام. سایت چهاردانگه نیوز با تلاش دوستانی دیگر به عنوان مدیر و خبرنگار در حال انجام وظیفه می باشد. بنده نیز بخش کوچک و ناچیزی از مسئولیت چهاردانگه نیوز را بر عهده دارم.
    درخواست شما به اطلاع جناب آقای امینی بخشدار محترم چهاردانگه رسانیده شد و ایشان نیز توضیحاتی داده اند که در لینک زیر منتشر شده است. با سپاس/ آزموده

    آخرین وضعیت آسفالت و خط کشی راه های روستایی چهاردانگه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.