پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

افتتاح دفتر پايگاه خبري چهاردانگه نيوز در شهر كياسر

مراسم افتتاح دفتر پايگاه خبري چهاردانگه نيوز، به همراه آئين تجليل از اهالي رسانه ي چهاردانگه در روز گذشته، پنجشنبه 30 مرداد 1393 در سالن آمفي تئاتر مجتمع فني حرفه اي شهر كياسر برگزار شد.

0

 

با لطف  و استعانت از خداوند و همراهي و حمايت مردم خوب و ولايتمدار و خونگرم بخش چهاردانگه، پس از حدود 4 سال از آغاز كار پايگاه خبري چهاردانگه نيوز، دفتر اين پايگاه خبري در شهر كياسر افتتاح شد.

 

مراسم افتتاح دفتر پايگاه خبري چهاردانگه نيوز، به همراه آئين تجليل از اهالي رسانه ي چهاردانگه در روز گذشته، پنجشنبه 30 مرداد 1393 در سالن آمفي تئاتر مجتمع فني حرفه اي شهر كياسر برگزار شد. اين همايش از حدود ساعت 10 صبح و با حضور مهماناني از مديران استاني و شهرستاني و بخش چهاردانگه و خانواده هاي شهدا و هنرمندان و اهالي رسانه ي چهاردانگه و ديگر اقشار آغاز شد.

 

در آغاز همايش، آقاي محمدرضا مسلمي، قاري خوب قرآن كه اهل روستاي واوسر بخش چهاردانگه هستند، با صداي دلنشينشان آياتي چند از كلام الله مجيد را قرائت نمودند. در ادامه براي شنيدن و زمزمه كردن سرود مقدس جمهوري اسلامي ايران و به احترام آن همه ي حضار قيام كردند و با هم اين سرود مقدس را زمزمه كردند.

 

آقاي عباس نجفي كرسامي، از فرهنگيان و دبيران موفق بخش چهاردانگه كه اجراي اين همايش را به عهده داشتند بخش هايي كه قرار بود در اين همايش اجرا شود را به اطلاح حضار رساندند.

 

در ادامه ي اين همايش آقاي حامد خليلي ازني، مسئول فرهنگي پايگاه خبري چهاردانگه نيوز و نماينده ي اين پايگاه خبري در شهر كياسر متن خوش آمد گويي را قرائت كرده و در آن توانمندي ها و پتانسيل هاي بالقوه ي بخش بزرگ چهاردانگه و همينطور اهداف و برنامه هاي پايگاه خبري چهاردانگه نيوز را ارائه نمودند.

 

حجت الاسلام تيموري، امام جمعه محترم بخش چهاردانگه در ادامه اين همايش سخراني كردند و در آن به اهميت خبر و اطلاع رساني و وظايف خبرنگاران و مسئولين در قبال يكديگر و اهميت ارائه ي اخبار و گزارشات صحيح و هوشمندانه ي خبرنگاران تاكيد كردند.

 

در ادامه ي همايش، آقاي اسماعيل اميني، بخشدار محترم بخش چهاردانگه كه هماهنگي تجليل از خبرنگاران و اهالي رسانه ي بخش چهاردانگه را به عهده داشتند، با ارائه ي سخنراني از همه ي اهالي رسانه ي چهاردانگه كه با بزاعت اندك خود باعث شدند تا اين بخش محروم از انزواي خبري خود خارج شده و تلنگري بر مسئولان باشد تا پيگر بيشتر و بهتر مشكلات منطقه باشند تشكر و قدرداني كرد.

 

طبق اعلام قبلي، مبني بر حضور آقاي سيد رمضان شجاعي كياسري، نماينده ي محترم مردم ساري و مياندرود در مجلس شوراي اسلامي، ايشان در اين همايش حضور يافته و به عنوان سخنران اصلي اين همايش سخنان مبسوطي را در ارتباط با رسانه و اهميت خبر و خبر رساني و تاثير گذاري آن بر جامعه ايراد كرد. آقاي شجاعي با توجه به اينكه نایب رییس شورای نظارت بر صدا و سیما و از مديران سابق سازمان صدا و سيما بودند، اشراف كاملي در اين حوزه داشته و در سخنان خود اهميت و تاثير گذاري در اين حوزه را به اهالي رسانه گوشزد كردند.

 

در ادامه و پس از پذيرايي مختصري با توجه به اينكه آقاي مهدي زمانپور كياسري، مستندساز برجسته ي كشور يكي از مهمانان ويژه ي مراسم افتتاح دفتر پايگاه خبري چهاردانگه نيوز كه از افتخارات بخش چهاردانگه و شهر كياسر هستند و دعوت اين پايگاه خبري را قبول كردند در اين مراسم حضور پيدا كردند، كليپ كوتاهي از مستند مشتي اسماعيل كه جوايز متعددي را از بهترين و معتبرترين جشنواره هاي مستند جهان به دست آوره است پخش شد و حضار در همايش، بخش هايي از اين مستند را به تماشا نشستند.

 

در پايان بخش اول مراسم كه در سالن آمفي تئاتر مجتمع فني و حرفه اي كياسر برگزار شد، آئين تجليل از اهالي رسانه ي چهاردانگه كه با هماهنگي بخشداري برنامه ريزي شده بود انجام شد. در اين آئين از همه ي تلاشگران حوزه ي رسانه و خبر بخش چهاردانگه كه در سطح بخش و استان فعال هستند تجليل به عمل آمد و لوح يادبودي با پاس زحمتشان به آنها تقديم شد.

 

در اين همايش از آقاي عين الله آزموده، قائم مقام پايگاه خبري چهاردانگه، به پاس زحمات چندين ساله شان در حوزه ي فرهنگ بخش چهاردانگه به طور ويژه تجليل شد. آقاي آزموده بازنشسته ي سازمان صداي و سيما هستند كه در شبكه ي يك سيما شاغل بودند و همينطور رئيس انجمن فرهنگي موفق سادوا بالاده كه همايش هاي زيادي را در حوزه ي فرهنگ بومي در اين روستا برگزار كرده اند. ايشان طراح و كارشناس گرافيك و طراحي هستند.

 

در ضمن از طرف مديريت پايگاه خبري چهاردانگه نيوز از مديران بخش چهاردانگه كه كمك بسياري در ارسال خبر و هماهنگي با اين پايگاه خبري داشتند با اهداي لوح بادبودي تجليل شد.

 

در پايان مراسم و با حضور مهمانان در محل دفتر پايگاه خبري چهاردانگه نيوز، واقع در ميدان ولي عصر شهر كياسر، دفتر اين پايگاه خبري، توسط حجت الاسلام تيموري، امام جمعه محترم شهر كياسر و آقاي سيد رمضان شجاعي كياسري به طور رسمي افتتاح و راه اندازي شد و آقاي شجاعي و ديگر مديران از امكانات و فضاي دفتر اين پايگاه خبري بازديد به عمل آوردند.

 

گزارش تصويري و جزئيات سخنراني هاي اين همايش به زودي در پايگاه خبري چهاردانگه نيوز منتشر خواهد شد.

 

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.