پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برگزاري جلسه مشترک کمیته های ستاد پروژه مهر منطقه چهاردانگه

جلسه مشترک کمیته های ستاد پروژه مهر منطقه چهاردانگه با حضور دکتر قنبری معاون پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران و هیأت همراه در منطقه چهاردانگه تشکیل شد.

0

 

به گزارش پايگاه خبري چهاردانگه نيوز، به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه، جلسه مشترک کمیته های ستاد پروژه مهر منطقه چهاردانگه با حضور دکتر قنبری معاون پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران و هیأت همراه در منطقه چهاردانگه تشکیل شد.

 

در این جلسه مسعودیان زاده رییس اداره آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه ضمن خیر مقدم  گویی و تقدیر و تشکر از همکاران به معرفی منطقه و گزارشی از پیگیری سیاست های آموزش و پرورش در منطقه پرداختند.

 

در ادامه دبیران کمیته های پروژه مهر گزارشی از  عملکرد کمیته ها و نظرات خویش ارائه نمود.

 

سپس قنبری معاون پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران پس از استماع گزارش عملکرد کمیته ها و نظرات حاضرین، ضمن تقدیر و تشکر از  اقدامات شایسته منطقه توصیه های لازم را عنایت داشت و بیان كرد: یکی از عوامل موفقیت منطقه در رسیدن به اهداف برنامه ها وحدت و انسجام بین کارکنان باشد.

 

ضمنا آقای قنبری بعد از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر در جمع کارکنان اداره آموزش و پرورش منطقه سخنانی ایراد نمود.

 

وي گفت: همه کسانی که در مراکز علمی و فرهنگی فعالیت می کنند خواسته یا نا خواسته در ساخت تمدن نقش دارند و برای اینکه نقش آن ها در این زمینه مثبت باشد باید به چهار عامل که در ایجاد تمدن نقش اساسی دارند توجه داشته باشندکه عبارتند از:

1- نظم در برنامه ها و کارها 2- یادگیری و تلاش برای افزایش علم و آگاهی 3- داشتن امید به آینده و بزرگترین خدمتگزاران بشر کسانی بوده اند که به آن ها امید درست می دادند 4 – کنجکاوی و پژوهش جهت رشد و تعالی خود و دیگران.  

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.