پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

شبکه‌های تلویزیونی در چهاردانگه از دسترس خارج شد

شبکه‌های تلویزیونی از سه روز پیش تاکنون در منطقه چهاردانگه مازندران از دسترس خارج شد

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از بلاغ، چند روز گذشته بحث عدم دسترسی مردم منطقه چهاردانگه مازندران به بازی‌های پخش مستقیم از طریق این رسانه منتشر شد، در خبری که مردم منطقه خواستار انتشار آن بودند، جوانان و طرفداران رشته ورزشی فوتبال در زمان پخش بازی‌های فوتبال حساس و مهم مجبور به دیدن فیلم‌ها و سریال‌های خارجی هستند.

 

هنوز مشکل مردم منطقه چهاردانگه مازندران از بابت عدم دسترسی به مسابقات مهم ورزشی به ویژه فوتبال حل نشد که این روزها کانال‌های تلویزیونی این منطقه از دسترس خارج شد.

 

در حال حاضر هیچ یک از کانال‌های تلویزیونی منطقه در دسترس نیست و گاهی هم که مردم به کانال‌های تلویزیونی دسترسی پیدا می‎کنند قابل استفاده نیست.

 

مشکل قطعی شبکه‌های تلویزیونی در منطقه مدتی است که وجود دارد در ایام پائیز و زمستان دسترسی‌ به کانال‌های تلویزیونی بیشتر می‎شود.

رضا ضیائی اظهار کرد: از زمان رسمی افتتاح کانال‌های تلویزیونی همیشه مشکل دسترسی داشتیم، همزمان با بارندگی دسترسی کاملا مختل می‌شود، گاهی در روزهای عادی هم کانال‌های تلویزیونی از دسترس خارج می شود.

 

وی یادآور شد: شبکه طبرستان که شبکه بومی است و متعلق به استان مازندران است و تولیدات آن باید در اختیار مردم قرار گیرد در بیشتر مواقع قابل استفاده نیست، در زمانی هم که دسترس هست مردم به دیگر کانال‌های تلویزیونی دسترسی ندارند.

 

این هموطن چهاردانگه‌ای که دل پردردی از نارسائی‌ها و مشکلات دارد، اضافه کرد: کمبود آب، نداشتن جاده مناسب، قطعی گاه و بیگاه برق، انتقال زباله از ساری، کم توجهی در حوزه کشاورزی از مشکلات و نارسایی‌های منطقه بود که عدم دسترسی به شبکه‌های تلویزیونی هم به آن اضافه شد.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.