پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برنامه اصلی آموزش و پرورش:ساماندهی، توسعه مشارکت، ارتقای مدیریت،تمرکز زدایی و برنامه محوری

مسعودیا زاده، رییس اداره آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه، پیش از خطبه های نماز جمعه، مورخه ۲ مهرماه ۱۳۹۵، ساماندهی نیروی انسانی، توسعه مشارکت های مردمی، ارتقای مدیریت آموزشگاهی، عملیاتی نمودن بودجه، تمرکز زدایی و برنامه محوری را از سیاست های آموزش و پرورش برشمرد.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه، مسعودیان زاده، رییس اداره آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه، پیش از خطبه های نماز جمعه مورخه ۲ مهرماه ۱۳۹۵ در جمع نمازگزاران و حضور ویژه فرهنگیان ضمن تبریک ایام محضر نمازگزاران و گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطر امام راحل و شهدای نظام مقدّس، از حماسه آفرینان ۸ سال دفاع مقدّس تقدیر و تشکر نمود.

 

۱۱۱۱۱۱ - Copy

مسعودیان زاده، در ادامه صحبت به سیاست های اصلی وزارت متبوع، درسال های اخیر اشاره داشته و گفت: ساماندهی نیروی انسانی، توسعه مشارکت های مردمی، ارتقای مدیریت آموزشگاهی، عملیاتی نمودن بودجه، تمرکز زدایی و برنامه محوری را از سیاست های آموزش و پرورش هستند که در این راستا گام های خوبی برداشته شده است.

وی ادامه داد، خداوند را شاکریم، در سنگری خدمت می کنیم که هدفش رشد انسان و انسانیت است و سعادت و نیک بختی جامعه هم در گرو همین امر است. هرچه در موفّقیّت این قشر از انسان ها (دانش آموزان) با هم تعامل و همدلی داشته باشیم، یقیناً فردای بهتری خواهیم داشت.

وی افزود: مهر را با آمادگی شروع می کنیم و از تمامی دست اندرکاران که آموزش و پرورش را در به ثمر رساندن اهدافش یاری می کنند(امام جمعه منطقه، بخشدار و سایر دستگاه ها) تقدیر و تشکر نمود و در پایان ضمن اشاره به: ۱- مشارکت و تعامل  با اولیای مدرسه ۲- شناخت آسیب ها ی اجتماعی و پیشگیری از آن ها  ۳- توجه به فرهنگ اصیل اسلامی و ملّی و آموزش خانواده ۴- بهره مندی از فرصت های مؤثر که در موازات با آموزش رسمی پیش خواهد آمد؛ مساعدت و همدلی با آموزش و پرورش را خواستار شد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.