پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

باد و باران در راه مازندران/ احتمال آب‌گرفتگی معابر و طوفانی شدن دریا

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: از فردا شب شاهد شاهد وزش باد، رعد و برق پراکنده و بارندگی هستیم که این وضعیت تا روز یک‌شنبه در استان ادامه دارد.

????? ??? ?? ? ???? ????? ? ?????
0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، احمد اسدی در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: امروز شاهد ابرناکی آسمان مازندران بودیم به طوری‌ که حداکثر دمای استان مربوط به کجور با ۳۱ درجه و کمینه دمای صبح امروز مربوط به بلده با هفت درجه سانتی‌گراد بالای صفر بوده است.

 

وی افزود: حداکثر دمای امروز ساری در گرم‌ترین ساعت با دو درجه کاهش نسبت به روز گذشته به ۲۹ درجه سانتی‌گراد بالای صفر رسید.

 

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران بیان کرد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، روز شنبه شاهد ابرناکی آسمان استان هستیم که در برخی ساعات بارش‌های پراکنده در مازندران اتفاق می‌افتد که مقدار بارش‌ها قابل ملاحظه نیست.

 

این مسؤول با اشاره به اینکه از فردا شب با تقویت سامانه بارشی از سمت غرب مازندران میزان بارش‌ها تشدید می‌شود، افزود: از فردا شب شاهد وزش باد (برخی مناطق شدید)، رعد و برق پراکنده و بارندگی هستیم که این وضعیت تا روز یک‌شنبه در استان ادامه دارد که با کاهش دما همراه است.

 

اسدی با اعلام اینکه روز یک‌شنبه هوای خنکی در مازندران شاهد هستیم، اضافه کرد: با توجه به بارش‌های رگباری احتمال آب‌گرفتگی معابر عمومی برخی از مناطق استان دور از انتظار نیست.

 

وی با بیان اینکه روز دوشنبه از ناپایداری هوای استان کاسته می‌شود، ادامه داد: با توجه به نقشه‌های امروز هواشناسی روز سه‌شنبه جو پایداری در آسمان استان حاکم شده و هوای مازندران عمدتاً صاف تا نیمه‌ابری پیش‌بینی می‌شود.

 

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران در پایان گفت: دریای مازندران از فردا شب به صورت مواج و طوفانی پیش‌بینی می‌شود.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.