پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

موفقیت آموزش و پرورش در نیل به اهداف نظام مقدس، موفقیت کل جامعه را در بر خواهد داشت

مساعدت و مشارکت در اجرای برنامه های آموزش و پرورش از ضروریات است زیرا موفقیت آموزش و پرورش در نیل به اهداف نظام مقدس، موفقیت کل جامعه را در بر خواهد داشت.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه، در آستانه شروع سال تحصیلی جدید جلسه شورای آموزش و پرورش منطقه، در تاریخ ۲۳ شهریور ۱۳۹۵ تشکیل شد.

 

در این جلسه ابتدا مسعودیان زاده، رییس اداره، به ارائه گزارشی از اقدامات آموزش و پرورش منطقه در تابستان   ۹۵ شامل: اسکان، پروژه مهر، غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان، ساماندهی نیروی انسانی و… پرداخت.

 

وی همچنین اظهار داشت: آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه، با تمام توان آماده برای شروع سال تحصیلی جدید است.

 

سپس اسماعیل امینی، بخشدار منطقه چهاردانگه و رییس شورای آموزش و پرورش، پس استماع نقطه نظرات حاضرین در باب دستور کار جلسه، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مسئولین آموزش و پرورش در اجرای برنامه های پروژه مهر، مهیا سازی فضا برای سال تحصیلی آتی و پذیرش و اسکان مهمانان منطقه، حاضرین جلسه را دعوت به کمک و مساعدت با آموزش و پرورش نمود.

 

امینی گفت: مساعدت و مشارکت در اجرای برنامه های آموزش و پرورش از ضروریات است زیرا موفقیت آموزش و پرورش در نیل به اهداف نظام مقدس، موفقیت کل  جامعه را در بر خواهد داشت.

 

وی همچنین افزود: مساعدت از مدیر کل امور روستایی روستایی استانداری را در باب هوشمند سازی ۲ کلاس را پیگیری خواهیم نمود.   

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.