پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اشتغال ۱۵ هزار مازنی در استان سمنان

معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی با اشاره به اینکه بخش عمده‌ای از فارغ التحصیلان دانشگاهی مازندران بیکار بوده در حالی که ۱۵ هزار مازنی در کارخانجات سمنان مشغول هستند گفت: باید از فرصت فناوری اطلاعات برای اشتغال جوانان استان برنامه‌ریزی شود.

0

 

پایگاه خبری چهاردانگه: فرهاد دژپسند ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مازندران، با تبریک به مناسبت هفته دولت، اظهار داشت: خوشبختانه دولت اقدامات خوب و موثری در تمام زمینه‌ها داشت که باید قدردان این اقدامات موثر باشیم.

 

وی بیان داشت: امسال که مزین به سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل بوده علاوه بر دولت و قوای دیگر بخش خصوصی نیز وارد عمل شود که تا کنون ۱۳۰ طرح دولتی به بخش خصوصی واگذار شد.

 

معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گفت: در انجام وظیفه و اجرای مسئولیت‌ها باید راهنمای هم باشیم و بدون قصد مچ گیری جهت توسعه جامعه گام برداریم.

 

دژپسند با اشاره به پاک بودن و صنعت آی تی در مازندران، افزود: چرا باید ۱۵ هزار مازندرانی در استان سمنان مشغول بکار باشند در حالی که استان ظرفیت فراوانی در حوزه فناوری اطلاعات و صنایع پاک برای اشتغال فارغ التحصیلان دارد.

 

وی افزود: در زمینه کشاورزی و باغی امسال خوشبختانه تولیدات بالایی خواهیم داشت که با برنامه‌ریزی درست می‌توانیم به بازار روسیه صادرات داشته باشیم.

 

معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گفت: باید سرمایه اجتماعی استان را تقویت کرد که در این زمینه ستاد اقتصاد مقاومتی مازندران جز ستاد‌های برتر کشور بوده که در ۲۲ بهمن امسال مراسم تجلیل از ستادهای اقتصاد مقاومتی کشور برگزار می‌شود.

 

وی گفت: دو هزار میلیارد تومان برای تسهیلات ارزان قیمت به صندوق توسعه ملی اختصاص یافت که سرمایه‌گذاران و صاحبان واحدهای تولیدی می‌توانند از این فرصت استفاده کنند.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.