پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

کاهش جرایم با تشدید طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در مناطق آلوده مازندران

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان از کاهش جرایم در سطح استان با تشدید طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در مناطق آلوده و جرم خیز طی سال جاری خبر داد.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، سرهنگ “ناصر علی صفرپور” در گفت وگو با پایگاه خبری پلیس، با اعلام این خبر افزود: در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با توجه به تشدید طرح در مناطق حاشیه نشینی شهرها و مناطق آلوده و جرم خیز، آمار سرقت در طی سال جاری ۶درصد کاهش داشته است.

 

وی تصریح کرد:در همین ارتباط آمار کشفیات سرقت نسبت به وقوع آن سه درصد افزایش داشته است، که در این ارتباط با راه اندازی قرارگاه جهادی پیشگیری ازسرقت گام های موثری در برخورد با سارقان و باندهای سرقت در سطح استان برداشته شد.

 

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مازندران، خاطر نشان کرد: در طول سال جاری آمار کشفیات موادمخدر ۶۰ درصد و آمار دستگیرشدگان موادمخدر ۷۷ درصد افزایش داشته است.

 

سرهنگ صفر پور همچنین به آمار تصادفات اشاره کرد و افزود:در این بخش از مجموع کل تصادفات درون شهری و برون شهری ،۱۶درصد کاهش و آمار کشته شدگان حوادث رانندگی نیز در همین مدت ۲۲ درصد کاهش داشته است.

 

وی با اشاره به راه اندازی قرارگاه جهادی آموزش از ارتقاء کیفی ماموریت ها و عملیات های پلیس خبر داد و افزود: ارتقاء سطح توانمندی نیروها و آموزش آنان که منجر به مهارت می شود، نقش مهمی در موفقیت ماموران پلیس در ماموریت ها دارد.

 

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان همچنین به تشکیل قرارگاه جهادی صیانت اشاره کرد و افزود: هدف از تشکیل این قرارگاه حفظ و صیانت از کارکنان انتظامی است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.