پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

همایش تجلیل از رتبه های برتر کشوری و استانی منطقه چهاردانگه+تصاویر

همایش تجلیل از فرهنگیان منطقه چهاردانگه که در طرح ها و برنامه های آموزش و پرورش در سال تحصیلی جاری، حائز رتبه های برتر کشوری و استانی شدند، در ۲۵ مردادماه ۱۳۹۵برگزار شد.

1

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه، در راستای اجرای برنامه های ستاد پروژه مهر آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه، همایش تجلیل از فرهنگیان منطقه، که در طرح ها و برنامه های آموزش و پرورش، در سال تحصیلی جاری، حائز رتبه های برتر کشوری و استانی شدند، در ۲۵ مردادماه ۱۳۹۵ با حضور سید علی قاسمی، مدیر کل آموزش و پرورش استان مارندران و هیأت همراه، امینی بخشدار منطقه و دیگر مسئولین منطقه برگزار شد.

در این جلسه ابتدا مسعودیان زاده، رییس آموزش و پرورش منطقه ضمن خوشامدگویی به بیان گزارشی از اقدامات و موفّقیّت های منطقه پرداخت.

 

سپس قاسمی، مدیر کل آموزش و پرورش استان مازندران ضمن تشکر از همکاران فرهنگی، به بیان انتظارات در تراز نظام مقدس پرداخت و گفت: باید هماهنگی و همسویی بین ارکان مختلف(دانش آموز، نیروی انسانی، اولیا و ظرفیت های موجود) صورت پذیرد و با انتخاب درست اهداف و شناخت منابع در راستای آن گام برداشت.

 

مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت: مغز مدیریت برنامه ریزی است. باید تمام توان خود بکار گیریم که تعلیم و تربیت بدرستی صورت پذیرد و آن اتفاق نمی افتد مگر با برنامه ریزی و تأکید نمود که باید نظام و فرهنگ برنامه ریزی در استان حاکم شود.

 

در پایان این مراسم که شامل برنامه هایی از قبیل: قرائت قرآن مجید، سرود جمهوری اسلامی ایران، اجرای سرود توسط دانش آموزان و… بود، هدایای برترین های کشوری و استانی آموزش و پرورش منطقه، در سال تحصیلی جاری، توسط مدیر کل آموزش و پرورش استان و مسئولین حاضر اهدا شد.

 

 

 

 

 

 

1 نظر
  1. منتقد دلسوز می گوید

    بیزحمت رتبه های برتر منطقه رو با ذکر رتبه شون نام میبرید ؟
    با تشکر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.