پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

منطقه چهاردانگه به قدمگاه رهبر معظم انقلاب معروف شده است

امام جمعه خرم‌آباد گفت: سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به چهاردانگه مازندران باعث خیر و برکت فراوانی شد و این منطقه قدمگاه ایشان است.

1

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه: آیت‌الله سیداحمد میرعمادی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح دفتر امام جمعه بخش چهاردانگه اظهار کرد: در مدت حضور حجت‌الاسلام تیموری اقدامات در خور شان در این بخش انجام شد.

 

وی افزود: امام جمعه این منطقه ضمن بیان کارکرد‌های نماز در خطبه‌های نماز جمعه دغدغه و مشکلات مردم را در تریبون نماز جمعه و به صورت عملی از طریق ارتباط با مسئولان استانی پیگیری می‏‌کند.

 

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با اعلام اینکه نماز جمعه مأمن مردم است، گفت: برکات مادی و معنوی نماز جمعه بسیار زیاد است.

 

وی با اعلام اینکه در حال حاضر در ۹۰۰ مصلی کشور نماز جمعه برگزار می‎شود، افزود: این پایگاه دینی و سیاسی کشور باید تقویت شود به این دلیل که بسیار از دغدغه‌های مردم در این پایگاه‌ها مطرح می‏‌شود.

 

میرعمادی در ادامه به ولایت مردم منطقه چهاردانگه و جانفشانی آنها در حفظ نظام اسلامی گفت: مردم این بخش بیش از ۵۰۰ روحانی و عالم دارد که ۲۱۰ شهید تقدیم انقلاب کرده است که هفت نفر از این شهدا روحانی بودند.

 

وی با اشاره به سفر سال ۷۴ مقام معظم رهبری به منطقه چهاردانگه گفت: سفر پرخیر و برکت مقام معظم رهبری به این منطقه سبب خیر و برکت برای مردم شد و به قدمگاه مقام معظم رهبری معروف شده است.

 

به گزارش فارس، در مراسم افتتاح دفتر امام جمعه چهاردانگه، آیت‌الله طبرسی نماینده ولی فقیه در استان نیز حضور داشتند.

 

 

1 نظر
  1. چهاردانگه می گوید

    از سال ۷۴ تا الان هیچ گونه تغییری در منطقه ما ندیدیم نه کارخانه ای را افتاد نه چیز دیگر حتی شرکت ذوب آهن مرکزی را هم بستن خواهشا به فکر منطقه باشین

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.