پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

جلسه شورای بخش با فرمانده سپاه ساری در مورد مشکلات بخش چهاردانگه

امروز دوشنبه ۲۵ مردادماه ۱۳۹۵ جلسه اعضاء شورای بخش چهاردانگه با حضور فرمانده سپاه در خصوص مشکلات بخش چهاردانگه برگزار شد.

0

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه، امروز دوشنبه ۲۵ مردادماه ۱۳۹۵ جلسه اعضاء شورای بخش چهاردانگه با حضور سرهنگ علی خادم فرمانده سپاه ساری در خصوص مشکلات بخش چهاردانگه برگزار شد.

 

در این جلسه ابراهیم ولاشی عضو شورای بخش چهاردانگه و ریس کمسیون  کشاورزی این شورا خواستار حمایت طرح اقتصاد مقاومتی در زمینه کشاورزی و ترویج کشاورزی به ویژه حمایت ویژه در موضوع زمین های سطح شیب دار در بخش چهاردانگه شد.

 

ولاشی همچنین خواستار توجه و سرمایه گذاری در بحث کشت گیاهان دارویی شد وافزود: با توجه به طرح اقتصاد مقاومتی طبق منویات مقام معظم رهبری شاهد شکوفا شدن اقتصاد در زمینه کشاورزی خواهیم بود.

سید محمود شجاعی، عضو دیگر این شورا در این جلسه خواستار تسریع در امر تعریض جاده اصلی ساری – کیاسر و همجنین حمایت و توجه به ساماندهی و آسفالت راه های روستای بخش چهاردانگه شد.

غلامحسین احمدی از دیگر اعضاء شورای بخش هم با صحبت در موضوع گردشگری گفت: اگر موضوع گردشگری در بخش چهاردانگه به دهیاران همان روستا واگذار گردد روستاها از نظر اقتصادی متحول خواهند شد.

اصغر عالیشاه، رئیس شورای بخش نیز در طی سخنانی خواستار متوقف شدن انتقال زباله به بخش چهاردانگه  شد و گفت: اگر روند انتقال زباله با همین اوضاع به چهاردانگه ادامه داشته باشد شیرابه زباله تمام سفرهای زیر زمینی را آلوده خواهد کرد.

در پایان این جلسه فرمانده سپاه ساری از حمایت طرهای پیشنهادی اعضای شورای بخش استقبال  کرد و گفت: طرهای پیشنهادی مطرح شده در این جلسه را به مسولان مربوط  در جهت تسریح در کار انتقال خواهم داد.

 

shora-1 shora-2

 

بدون نظر
  1. z m. می گوید

    سلام آقایان شرکت کننده در این جلسات……..کار جلو گیری از انتقال زباله انگار از دست هیچ مقام و مسئول به ظاهر دلسوزی بر نمی آید مگر مردم ولایت مدار منطقه…….شعر معروف (دست به دست هم دهیم به مهر منطقه چهاردانگه ((میهن)) خویش را کنیم آباد ) این جلسات تا به حال جواب نداد و نخواهد داد……… مسئولین اگر از جایگاه خویش ملاحضه نکنن و بسم لله بگویند واقعا قابل حل است . خدایی به منطقه ما با این همه پتانسیل طبیعی و انسانی ظلم شده ……چهاردانگه ای های سراسر دنیا شما برای این معظل بزرگ چاره ای بیاندیشیدحتی اگر در جایگاه بالایی هسید،گفتگو با وزیر ، ریس جمهور، نهاد رهبری و…….ممنون از لطف همه افراد دوستار طبیعت ( به داد طبیعت زیبای منطقه مان برسیم)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.