پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

نشست خبری حسینعلی طالبی مدیر شرکت ملی نفت منطقه ساری

حسینعلی طالبی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ۱۱۵ جایگاه نفت و گاز و بنزین در شرکت نفت منطقه ساری در حال خدمات‌دهی به مردم هستند که ۸۵ درصد جایگاه‌ها ممتاز است.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از فارس، حسینعلی طالبی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ۱۱۵ جایگاه نفت و گاز و بنزین در شرکت نفت منطقه ساری در حال خدمات‌دهی به مردم هستند که ۸۵ درصد جایگاه‌ها ممتاز است.

 

وی در ارتباط با احداث جایگاه‌های سی.ان.جی در شرکت نفت منطقه ساری، تصریح کرد: چهار جایگاه در حال احداث داریم و برای احداث جایگاه‌های فراورده‌های نفتی نیاز به دریافت مجوز از وزارتخانه داریم.

 

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ـ منطقه ساری در ادامه یادآور شد: با برنامه‌ریزی انجام‌شده دو جایگاه توزیع فراورده‌های نفتی قرار است به بهره‌برداری برسد.

 

این مسؤول در ارتباط با در اختیار قرار دادن سوخت چاه‌های کشاورزی استان که تعدادی از آنها فاقد مجوز است، اضافه کرد: در شرکت نفت منطقه ساری ۴۰ هزار چاه کشاورزی فاقد مجوز در حال بهره‌برداری است که با رایزنی انجام‌شده مقرر شد که تنها در فصل زراعی جاری سوخت مورد نیاز آنها تأمین شود.

 

طالبی خاطرنشان کرد: در تصمیم‌گیری جدید مسؤولان استانی بنا شد که دارندگان این چاه‌ها برای تأمین نیازمندی‌های سوختی خویش نسبت به دریافت مجوز اقدام کنند.

 

IMG_1688

 

وی تأکید کرد: با تصمیم مسؤولان استانی مقرر شد که تنها به چاه‌های دارای مجوز سوخت ارائه شود.

 

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ـ منطقه ساری به میزان توزیع فرآوردهای نفتی در این شرکت اشاره کرد و یادآور شد: در سه ماهه اول امسال ۲۱۱ میلیون لیتر نفت‌گاز توزیع شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۲۲۶ میلیون لیتر توزیع شده بود با کاهش ۱۳ درصدی مواجه بودیم.

 

این مسؤول ادامه داد: در توزیع نفت سفید نیز در سه ماهه اول سال با کاهش ۳۷ درصدی و همچنین در توزیع نفت کوره با کاهش ۷۰ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل مواجه بودیم.

 

طالبی دلیل کاهش توزیع نفت کوره را تأمین نیاز سوختی نیروگاه نکا از فراورده‌های گاز عنوان کرد.

 

وی در پایان گفت: در سه ماهه اول امسال ۹۶ میلیون متر مکعب گاز سی.ان.جی توزیع شد که نسبت به سه ماهه سال قبل در این فراورده ۵ میلیون متر مکعب بیشتر گاز توزیع شد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.