پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ترافیک نیمه سنگین در محور ساری – کیاسر

فرمانده پلیس راه استان مازندران با اشاره به روانی ترافیک در محورهای مواصلاتی این استان گفت: هم اکنون تردد سنگینی در محور کندوان به سمت تهران شاهد هستیم.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، سرهنگ جعفر محمدنژاد در گفت وگو تسنیم اظهار داشت: هم اکنون ترافیک نسبتا سنگینی در بخش های از محور چالوس – کرج در جاده کندوان حاکم است که تردد را در این محور سنگین و نیمه سنگین کرده است.

 

وی با اشاره به جوی آفتابی در همه محورهای استان افزود: رانندگان با سرعت مطمئنه ادامه مسیر دهند و در رانندگی عجله نداشته و از سبقت های بی مورد در نقاط کم عرض محور کندوان خودداری کنند.

 

فرمانده پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه تردد در محورهای مواصلاتی استان نظیر هراز و سوادکوه روان است تصریح کرد: به واسطه بازگشت مسافران از مناطق کوهستانی در ارتفاعات دودانگه و چهاردانگه ساری، مسیر ترانزیتی سمنان – ساری محدوده کیاسر و جاده تاکام شاهد ترافیک نیم سنگینی است.

 

محمدنژاد با بیان اینکه تخلف حادثه سازی در ۲۴ ساعت گذشته در استان حادث نشده است افزود: بیشترین تردد محورهای استان در این ایام مربوط به محورهای مواصلاتی غرب استان و جاده های منتهی به ساری مرکز استان بوده است.

 

وی با اعلام اینکه اوج سفر مسافران به مازندران در هفته منتهی به تعطیلات عید فطر بوده است گفت: در این ایام بیش از ۱۰ میلیون تردد در سطح جاده های استان به ثبت رسیده است.

 

مازندران دارای شش راه مواصلاتی و ترانزیتی هراز، کندوان، سوادکوه، رامسر، کیاسر و گلوگاه است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.