پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

انتصاب یک چهاردانگه ای در مجمع تشخیص مصلحت نظام

طی حکمی از سوی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، اعضای کمیته شوراها و مدیریت شهری مجمع تشخیص مصلحت نظام برای دوره جدید منصوب شده اند.

8

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، طی احکام صادر شده از سوی محسن رضایی، رضا تقی پور رییس کمیته ، میلاد امینی دبیر و آقایان دنیامالی،سالاری،اقبال شاکری،حکیمی پور،حجه الاسلام ناصحی ،وکیل پور،قدیمی و خانم راستگو به عنوان اعضای دوره جدید کمیته شورا و مدیریت شهری مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب و معرفی شده اند.

تدوین سیاستهای کلی نظام، نظارت راهبردی در سطوح قوانین،مقررات و مراحل اجرایی و ارزیابی راهبردی در حوزه شورا و مدیریت شهری از وظایف این کمیته است.

بر اساس این گزارش، میلاد امینی که اهل کیاسر و از نیروهای ارزشی و جوان می باشد با طی کردن مراحل ترقی، توانست افتخاری دیگر برای مازندرانی ها و چهاردانگه و شهرستان ساری کسب نماید. میلاد امینی دبیر کمیته شورا و مدیریت شهری مجمع تشخیص مصلحت نظام، اهل شهر کیاسر و در حال دفاع از رساله دکتری شهرسازی رشته شهرسازی دانشگاه تربیت مدرس و در حال حاضر رییس دانشگاه علمی کاربردی شهرسازی شهرداری تهران نیز می باشد.

از دیگر سوابق امینی می توان به دبیر کمیته اقتصاد شهری شورای اسلامی شهر تهران، مشاور شهرداری تهران و مدیر دبیرخانه ستاد بازآفرینی پایدار کلانشهر تهران، عضو هیات مدیره و مدیر پروژه مهندسین مشاور قرارگاه خاتم اشاره کرد.

 

میلاد امینی، اهل شهر کیاسر و ساکن تهران، فرزند موسی امینی فرهنگی بازنشسته، مدیر کل نهضت سواد آموزی و رئیس اسبق آموزش و پرورش منطقه دودانگه بوده و هم اکنون ریاست دانشگاه علمی کاربردی شهرسازی، نوسازی و بهسازی شهرداری تهران را بر عهده دارد.

 

milad-amini

 

8 نظرات
  1. مردانی حمید رضا می گوید

    با سلام و احترام
    جناب اقای دکتر امینی ضمن تبریک برای انتصاب سمت جدید. ارزوی توفیق روزافزون برای شما و همه جوانان منطقه خودم چهاردانگه و کیاسر عزیز را دارم. امیدوارم با ترقی روزافزون خود موجب پیشرفت شهر کیاسر و منطقه چهاردانگه هم باشید.
    افتخار بنده شنیدن توفیقات عزیزان کیاسری است.
    ارادتمند همه کیاسری ها
    مردانی حمید رضا

  2. سید روح‌اله شجاعی کیاسری می گوید

    بسمه تعالی
    با سلام و احترام
    ضمن تشکر از سایت وزین چهاردانگه نیوز، انتصاب برادر عزیز جناب آقای دکتر امینی را به سمت مهم و ارزشمند جدیدشان تبریک عرض نموده و برای ایشان توفیقات بیشتر از خداوند منان مسئلت مینمایم. به امید چهاردانگه‌ای بدون محروم و سربلند

  3. حسین می گوید

    سلام
    از چهاردانگه نیوز می خوایم این عزیر رو بیشتر معرفی کنه. ایشان با اقای امینی بخشدار خودمون نسبتی دارند ایا؟

  4. کاربر می گوید

    والا نماینده کیاسری داشتیم ۳۵ سال تو مجلس هیج تغییری برای این مردم منطقه نداشت __ منطقه ای که میتوانست مثل نگین بدرخشد و جوانهای این منطقه را مشغول کار کند و به وضع مردم سر و سامان دهد

  5. اصغری می گوید

    پیشرفت هر چهاردانگه‌ای سرفرازی ماست

  6. محمد (مقداد ) کاشی سرخی می گوید

    سلام و تبریک خدمت آقای دکتر میلاد امینی عزیز ، انتخاب شایسته شما مایه مباهات ماست و بسیار مفتخریم که فرزندی دیگر از شهر خوبان ساری ، به جایگاه دبیر کمیته شورا و مدیریت شهری مجمع تشخیص مصلحت نظام راه پیدا کرده است ، با آرزوی موفقیت روزافزون برای شما ….. انشالله با الطاف حق تعالی ، در عرصه خدمت به نظام و ملت شریف ایران ، موفق و پیروز باشید .

  7. حسین می گوید

    میلاد امینی علت اینکه دبیر کمیته مدیریت شهری مجمع شد چون پدر خانمش در مجمع هست و چون دکتر تقی پور رئیسِ کمیته مدیریت شهری رابطه ی نزدیکی با پدر خانمِ میلاد امینی دارد، از طرفی پدرخانمِ ایشون هم به آقای محسن رضایی دبیر مجمع اصرار کردند و خواهش کردند تا دامادِ من را بگذارند دبیر کمیته مدیریت شهری و از طریق نفوذ ایشون توانست به کمیته مدیریت شهری راه پیدا کند. وگرنه قبل از میلاد امینی ، حامد قبادی دبیر کمیته مدیریت شهری مجمع بود که به مراتب آدم قابل تری بود.

  8. ناشناس می گوید

    من فقط می دونم ایشون داماد آقای سردار وحید وزیر کشور می باشد مراحل ترقی از این طریق طی شده نه بر اساس لیاقت

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.