پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برنامه های منتسب به ائمه اطهار(ع) با خرافات عجین نشود

خبرگزاری شبستان: امام جمعه کیاسر حجت الاسلام تیموری بهره گیری از ابزار دلنوشته برای ترویج معارف ناب شیعه به ویژه سیره رضوی را اقدامی شایسته دانست و گفت: در برگزاری برنامه های منتسب به ائمه اطهار(ع) از ورود هرگونه خرافات مراقبت به عمل آید.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، حجت الاسلام یوسفعلی تیموری، امام جمعه چهاردانگه در گفتگو با خبرگزاری شبستان با اشاره به اهمیت برگزاری برنامه های فرهنگی هنری با محوریت ائمه اطهار(علیهم السلام)، عنوان داشت: اینکه یه دستگاه و ارگانی نسبت به برگزاری فعالیت هایی متناسب با معارف انمه معصومین(علیهم السلام) اهتمام دارد پسندیده و درخورتحسین است.

 

وی به عشق و ارادت مازندرانی ها به اهل بیت(علیهم السلام) به ویژه امام رضا(علیه السلام) اشاره کرد و گفت: برگزاری جشنواره هایی به نام امام رضا(علیه السلام) یکی از راه های ارتباطی بین مردم است.

 

حجت الاسلام تیموری با اشاره به هجمه های فرهنگی دشمنان به ویژه از طریق فضای مجازی، اظهار داشت: بهره گیری از ابزار دلنوشته و نامه برای ترویج معارف ناب شیعه به ویژه سیره رضوی بسیار ارزشمند است.

 

وی با بیان اینکه آرامش و امنیت امروز را مرهون حرکت در مسیر اهل بیت(علیهم السلام) و پیروی از سیره آنها هستیم، خاطرنشان کرد: برای ترویج فرهنگ تشیع از ورود هرگونه انحراف و خرافات به برنامه منتسب به ائمه اطهار(علیهم السلام) مراقبت بعمل آید.

 

امام جمعه چهاردانگه ضمن تقدیر از دستگاه فرهنگ و هنر برای برگزاری جشنواره نامه ای به امام رضا(علیه السلام)، برلزوم حفظ حرمت ائمه معصومین(علیهم السلام) در برگزاری برنامه ها، جشنواره ها و جشن ها تاکید کرد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.