پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ارتباط مستقیم فرماندهان و مسئولان انتظامی مازندران با مردم در مسجد شکوهی ساری

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان از برگزاری جلسه ارتباط مستقیم فرماندهان و مسئولان انتظامی استان با مردم، روز دوشنبه ۱۴ تیرماه سال جاری در مسجد “شکوهی” شهرستان”ساری” خبر داد.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، سرهنگ”زید الله کاظمی” در گفت وگو با پایگاه خبری پلیس با اعلام این خبر، افزود: در راستای جلب مشارکت پذیری مردم و گسترش زمینه های تعامل و همکاری با آحاد جامعه و پاسخگوئی به مطالبات مردمی، و بررسی مشکلات شهروندان، جلسه ارتباط مستقیم فرماندهان ومسئولان انتظامی استان با مردم در روز دوشنبه۱۴ تیرماه سال جاری در مسجد شکوهی شهرستان ساری برگزار خواهد شد.

 

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی مازندران، افزود:این جلسه از ساعت ۱۰صبح تا ساعت ۱۲ ظهر روز دوشنبه با حضور سردار ” سید محمود میر فیضی” فرمانده انتظامی استان مازندران به همراه معاونان و روسای پلیس های تخصصی در  شهرستان” ساری – بلوار کشاورز- مسجد شکوهی” برگزار می شود.

 

سرهنگ کاظمی خطاب به شهروندان و هم استانی های عزیز مازندرانی، گفت: شهروندان می توانند به صورت حضوری و یا مکاتبه ای و تلفنی پیشنهاد، انتقاد، شکایت و تقدیر خود از عملکرد پلیس را ارائه کنند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.