پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برگزاری مسابقات فوتسال جام رمضان چهاردانگه

طبق سنوات گذشته با شروع ماه مبارک رمضان یک دوره مسابقه فوتسال جام رمضان با حضور تیم هایی از بخش چهاردانگه در شهر کیاسر برگزار می شود.

0

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه، طبق سنوات گذشته با شروع ماه مبارک رمضان یک دوره مسابقه فوتسال جام رمضان با حضور تیم هایی از بخش چهاردانگه در شهر کیاسر برگزار می شود.

 

علیرضا قاسمپور مسئول سالن مرحوم کردان شهر کیاسر در این رابطه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری چهادانگه گفت: یک دوره مسابقه ی فوتسال با عنوان جام رمضان از ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ در سالن مرحوم کردان شهر کیاسر آغاز شده است.

 

وی در ادامه گفت: این مسابقات با حضور ۱۲ تیم از بخش چهاردانگه از شب گذشته آغاز شده و تا ۲ تیرماه ادامه خواهد داشت. وی اعلام کرد که مسئولیت برگزاری این دوره از مسابقات را آقای سیدمحمد موسوی بر عهده دارد.

 

در همین رابطه سیدمحمد موسوی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه در مورد جزئیات این مسابقات گفت: این مسابقات با حضور ۱۲ تیم از بخش چهاردانگه و شهر کیاسر از شب گذشته در سالن مرحوم کردان آغاز شد.

 

وی در رابطه با تیم های شرکت کننده در این مسابقات گفت: در این دوره ۴ تیم از شهر کیاسر، تیم های: هم جم ، کیوس ، شادروان سعیدی ، فدرال و ۸ تیم از روستاهای بخش چهاردانگه، تیم های: جوانان چهاردانگه ، باباکلا ، ترکام ، الندان ، شهدای کنیم ، زکریاکلا ، قادیکلا و همچنین تیم بانک ملی حضور دارند.

 

موسوی در ادامه گفت: این ۱۲ تیم در سه گروه چهارتیمه گروه بندی شده و از این گروهها ۲ تیم اول به طور مستقیم و همچنین دو تیم از بهترین تیم های سوم رقابتها هم به مرحله حذفی راه خواهند یافت.

 

وی در رابطه با زمان بندی مسابقات هم گفت: مسابقات از شب گذشته آغاز شده و هر شب ۴ بازی انجام خواهد شد و تا ۲ تیرماه ادامه خواهد داشت. بازیهای یک چهارم در روز دوشنبه ۳۱ خرداد و نیمه نهایی در تاریخ سه شنبه ۱ تیرماه و در روز چهارشنبه ۲ تیرماه ۹۵ دیدار فینال این مسابقات برگزار خواهد شد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.