پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

استاد دانشگاه علوم پزشکی مازندران در جمع نام آوران ایران زمین

در کتاب “نام آوران ایران زمین” که به معرفی نام آوران ایران زمین در تمامی عرصه ها می پردازد نام یکی از اساتید دانشگاه علوم پزشکی مازندران بعنوان افتخارآفرین در عرصه پزشکی کشور یاد شده است.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، در کتاب “نام آوران ایران زمین” از دکتر حافظ تیرگر فاخری فوق تخصص گوارش بعنوان افتخارآفرین در عرصه پزشکی یاد شده است. دکتر حافظ تیرگر فاخری عضو انجمن متخصصین گوارش و کبد ایران و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی مازندران درسال ۱۳۷۸ موفق به کسب رتبه اول کشوری فوق تخصص گوارش گردید. همچنین وی عنوان پژوهشکر نمونه را در کنگره بین المللی گوارش ایران در سال ۱۳۸۴ و عنوان استاد ممتاز در آموزش گوارش در کشور را از سوی کنگره بین المللی گوارش ایران در سال ۱۳۹۱ کسب کرده است

.

دکتر فاخری تاکنون ۳۵ مقاله در نشریات علمی معتبر خارجی و ۲۵ مقاله در تشریات علمی داخلی منتشر کرده است.

 

کتاب نام آوران ایران زمین توسط احمد لرستانی تألیف شده و در سال ۱۳۹۴ به چاپ رسیده است. در این کتاب زندگینامه ۱۲۰۰ نام آور و پیشکسوت ایرانی به زبان فارسی و انگلیسی به رشته تحریر در آمده است. تمامی اسامی توسط کارشناسان ارگانها و وزارتخانه های متعدد، سازمانها و انجمن های علمی مرتبط و پس از بررسی علمی گرد آوری شده است. مولف این کتاب هدف از تألیف آنرا معرفی نام آوران ایران زمین در عرصه های علم، ادب، فرهنگ، هنر، فلسفه، پزشکی، مهندسی، و ورزش و معرفی افتخارات و ارائه تصاویری از تاثیرگذاری آن بر جهان از دوران باستان تا معاصر، الگو سازی برای نو رهروان عرصه های گوناگون علمی، ادبی و فرهنگی عنوان می کند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.