پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

آمادگی سپاه کربلا برای ساخت و تعریض محور ساری-کیاسر

فرمانده سپاه کربلا مازندران از آمادگی سپاه برای ساخت و تعریض محور مواصلاتی ساری کیاسر به دامغان خبر داد.

2

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، سردار محمدحسین بابایی در گفتگو با بسیج مازندران در خصوص رفع نگرانی مردم  و مسافرین محور ساری – کیاسر گفت: به نظر می رسد موضوعات متعددی در حوزه راهسازی استان مانع پیشرفت پروژه راه در مسیر های مختلف مازندران باشد.

 
سردار بابایی کندی عملیات راه  را برای مردم و مسافرین قابل قبول ندانست و اشاره کرد: سپاه کربلای مازندران و قرارگاههای سازندگی سپاه  برای ارائه خدمات مناسب، به موقع و درست به مردم و جامعه آمادگی دارد.
 
 
فرمانده سپاه کربلا مازندران افزود:  سپاه کربلا  برای همکاری با استانداری و دستگاه های دولتی  در پیشبرد اهداف نظام  در صحنه است و یکی از موضوعاتی که نیاز به همکاری  در آن احساس می شود احداث و پیشرفت پروژه راهسازی است.

 
وی  یاد آور شد: در صورتیکه استان تمایلی به انجام مناسب، به موقع و استاندارد  پروژه ها از سوی سپاه کربلا به منظور رفع دغدغه مردم با ارائه خدمات در موضوع راهسازی  داشته باشد پس از طی مراحل قانونی آماده فعالیت خواهد بود.

 

 

گفتنی ست؛ تعریض ۲۲ کیلومتر از محورساری – کیاسر (ساری – تاکام) طی سالهای ۸۶ تا کنون با مشکلات عدیده ای چون فقدان پیمانکار، نبود اعتبارات کافی، وجود معارض حقیقی و حقوقی و … روبرو بوده و تبعات منفی آنرا مسافرین و روستانشینان منطقه با تلفات جانی پرداخت کردند.

 

انتظار می رود مسئولین با در نظر گرفتن سوابق موثر عمرانی وسازندگی سپاه کربلا برای رعایت حقوق مردم و بهر برداری به موقع از خدمات کار تکمیل پروژه راه ، این محور را به جهادگران سپاه واگذار کنند تا بزدودی شاهد رونق و رضایتمندی مردم باشیم.

 

 

2 نظرات
  1. 63 می گوید

    سلام
    یعنی اگه بشه چی میشه
    بازم معرفت بچه های سپاه دمتون گرم بابا شادمون کردین

  2. a.s می گوید

    با سلام
    لازم به ذکر است جاده تحویلی و در حال استفاده؛ از پل تاکام تا پل گرماپ
    توسط پیمانکار سپاه انجام شده است .حال خود قضاوت کنید!

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.