پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برگزاری مسابقات چهارجانبه گرامیداشت شهدای مدافع حرم در ساری

مسابقات چهارجانبه گرامیداشت شهدای مدافع حرم بین دو تیم منتخب بابل و قائم‌شهر در استادیوم شهید متقی ساری برگزار می‌شود.

0

 

پایگاه خبری چهاردانگه: در دومین شب از مسابقات چهار جانبه فوتبال دو تیم منتخب بازیکنان لیگ کشوری قائم‌شهر و بابل امشب پنجشنبه بیستم خرداد ماه از ساعت ۲۱:۳۰ در استادیوم شهید متقی ساری به مصاف هم می‌روند.

 

در این مسابقات بازیکنان لیگ برتری و لیگ کشوری شهرستان‌های ساری، بابل، قائم‌شهر، غرب استان( شموشک) حضور دارند که دو برنده راهی فینال این مسابقات می‌شوند.

 

در نخستین شب رقابت‌های تورنمنت چهارجانبه جام شهدای مدافع حرم دیشب در استادیوم شهید متقی شهرستان ساری تیم منتخب ساری مقابل منتخب غرب استان (شموشک نوشهر) به برتری دست یافت.

 

در این دیدار منتخب ساری موفق شد با نتیجه ۲ بر ۰ منتخب غرب استان(شموشک) را شکست دهد و راهی فینال شود.

 

دو گل ساروی‌ها در این دیدار توسط اسماعیل صمدی و مهدی دستاران به ثمر رسید که در هر دو گل به ثمر رسیده، رحمان احمدی ملی‌پوش مازندرانی درون دروازه شموشک حضور داشت.

 

نکته جالب توجه حضور بیش از ۲ هزار تماشاگر در این دیدار بود که تعدادی از هواداران متعصب شموشک با در دست داشتن پرچم‌های شموشک از نوشهر برای دیدن این دیدار و حمایت از شموشک به استادیوم شهید متقی شهر ساری آمدند.

 

در دومین دیدار این تورنمنت چهارجانبه تیم‌های منتخب بابل و منتخب قائم‌شهر از ساعت ۲۱:۳۰ امشب پنجشنبه به مصاف هم می‌روند تا دیگر فینالیست این رقابت‌ها مشخص شود./فارس

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.