پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بلاتکلیفی در اجرای پروژه جاده ساری ـ تاکام و اظهارنظرهای متناقض

پروژه جاده تاکام ـ ساری مدتی است براساس شواهد متوقف شده است اما معاون عمرانی استاندار مازندران در این باره نظر متفاوتی دارد و اکنون آنچه دیده می‌شود بلاتکلیفی در اجرای این پروژه است.

0

 

پایگاه خبری چهاردانگه: آغاز عملیات فاز دوم پروژه ساری تاکام سال گذشته توسط فرماندار سابق ساری در جلسه شورای اداری اعلام شده بود، در خبری که جواد واحدی فرماندار سابق شهرستان ساری مطرح کرده بود مشکل تامین مصالح این محور رفع شده بود.

 

در جلسه شورای اداری امسال احمد حسین‌زادگان فرماندار ساری دوباره از مشکل تامین مصالح برای اجرای این طرح پرده برداشت.

 

فرماندار شهرستان ساری، در جلسه شورای اداری قبل از ماه مبارک رمضان از توقف اجرای این طرح به دلیل کمبود مصالح به استاندار گزارش داده بود.

 

ربیع فلاح استاندار مازندران نیز در این جلسه قول داد که نسبت به رفع مشکل به وجود آمده برای تامین مصالح اقدام می‎کند، در حال حاضر اجرای این پروژه از دید عامه مردم و کسانی که در مسیر تردد می‎کنند متوقف است و هیچ‌گونه عملیات عمرانی در مسیر انجام نمی‎شود.

 

معاون عمرانی استاندار مازندران در این زمینه در گفت‌وگو اختصاصی با خبرنگار فارس در ساری درباره توقف پروژه جاده ساری ـ تاکام گفت: پیمانکار در حال اجرای کارهای اولیه است و بخشی از اقدامات انجام شده است.

 

علی نییان با بیان اینکه در حال حاضر بحث تامین مصالح برای این محور مد نظر است که در این ارتباط پیگیری انجام شد که تامین مصالح اجرای پروژه با مکان‌یابی درست انجام شود، افزود: پیمانکار بنا دارد با سرعت این پروژه را اجرا ‎کند.

 

معاون عمرانی استاندار مازندران با اعلام اینکه بحث تامین منابع مالی این پروژه نیز بسیار مهم است، تصریح کرد: با ابلاغی که توسط ریاست جمهور برای سال ۹۵ به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی انجام شد این موضوع حل می‌شود.

 

نییان در پاسخ به این سوال که مشکل تامین مصالح پروژه ساری تاکام چیست، اضافه کرد: نیاز بود که بسترسازی مناسبی برای تامین مصالح در برنامه کاری قرار گیرد و برای تامین مصالح پروژه عمرانی به این بزرگی باید اقدام اساسی انجام شود.

 

معاون عمرانی مازندران درباره توقف عملیات اجرای این پروژه تصریح کرد: این موضوع را قبول ندارم، به دنبال تامین منابع مالی این پروژه هستیم.

 

وی در پاسخ به گلایه‌های مردم از بابت مشکلاتی که در اجرای پروژه به وجود آمد، خاطر نشان کرد: مکان طرح محدود است و مجری طرح همه تلاش خویش را انجام می‎دهد که این پروژه به اتمام برسد.

 

نبیان زمان اتمام اجرای این پروژه را منوط به اختصاص اعتبار برشمرد و افزود: اعتبار این طرح سالانه ابلاغ و به مرور زمان تخصیص می‎یابد.

 

وی با اشاره به اینکه دولت در سفر به مازندران اعتبار مناسبی برای اجرای این پروژه اختصاص داده بود،گفت: اعتبار این طرح از منابع ملی تامین می‌شود.

 

خبرگزاری فارس در صورت رفع مشکل تامین مصالح آماده انتشار اقدامات مسؤولان در این زمینه است.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.