پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

قهرمانی کشتی گیر دودانگه ای در آسیا + تصاویر

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه، سامان شجاعی پاجی کشتی گیر دودانگه ای عضو تیم ملی کشتی آزاد قهرمانی جوانان آسیا با درخشش در فیلیپین قهرمان آسیا شد.

0

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه، سامان شجاعی پاجی کشتی گیر دودانگه ای عضو تیم ملی کشتی آزاد قهرمانی جوانان آسیا با درخشش در فیلیپین قهرمان آسیا شد.

 

  سامان شجاعی پاچی متولد خرداد ۱۳۷۵٫ حریفان آسیایی قرقیزستان، قزاقستان، ژاپن و هند مبارزه کرد که حریف ژاپنی و هندی قهرمانی جهان را داشتند. کشتی گیر ژاپنی پارسال قهرمان جوانان جهان در همین وزن شده بود. قهرمان ژاپنی که در مسابقه فینال با سامان شجاعی که به علت آسیب دیدگی پای سامان  ۹ بر صفر جلوافتاد. ولی این کشتی گیر با غیرت دودانگه ای با غیرت تمام با آسیب دیدگی پا به کشتی ادامه داد و از کشتی گیر ژاپنی  امتیاز گرفت و ۱۵ بر ۱۶ پیش افتاد و در آخر هم کشتی گیر ژاپنی را ضربه فنی  کرد و به این ترتیب سامان شجاعی پاچی با مدال طلا قهرمان آسیا شد.

سامان شجاعی بعد از کسب مدال طلای قهرمانی آسیا گفت: مدالم را به عمو های شهیدم (ولی الله و محمدعلی شجاعی پاجی ) هدیه می کنم. آنانیکه دیروز مدال سرخ رنگ بر سینه هایشان اویزان کردند تا من امروز بتوانم مدال زرد رنگ را به عشق وطنم ایران بر سینه ام آویزان کنم .آن مردان خدا افتخاری تا عرش کسب کردند .خوشا به سعادتشان …

وی در پاین گفت: از محبت های بچه های پاجی ،خانواده زحمتکشم ،که دستان پینه بسته پدر کارگرم و مادر مهر بانتر از جانم را می بوسم و تشکر میکنم .در اخر این مدال را به ۱۳ شهید مدافع حرم مازندرانی که در کربلای خان طومان به شهادت رسیدند هدیه میکنم .

 

 

photo_2016-06-07_21-02-37

photo_2016-06-07_21-02-42 photo_2016-06-07_21-02-46

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.