پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

درگیری فیزیکی معاون وزیر با یوسفیان ملا در اولین روز ریاست مطهری+ توضیحات یوسفیان ملا

در جریان برگزاری نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی، معاون پارلمانی وزارت جهاد کشاورزی با نماینده مردم آمل درگیر شد که در پی آن، این مسئول دولتی پیراهن خود را پاره کرد

0

 

پایگاه خبری چهاردانگه:‌در جریان برگزاری نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی، معاون پارلمانی وزارت جهاد کشاورزی با نماینده مردم آمل درگیر شد که در پی آن، این مسئول دولتی پیراهن خود را پاره کرد.

در جریان نشست علنی امروز مجلس، پس از آن‌که خلیل آقایی معاون پارلمانی وزارت کشاورزی و عزت‌الله یوسفیان‌ملا نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با یکدیگر درگیر شدند، آقایی با عصبانیت فریاد زد و پیراهن خود را پاره کرد که در پی این درگیری، دیگر نمایندگان آن‌ها را از صحن خارج کردند.

درحالی که آقایی به‌شدت عصبانی شده‌بود و سعی داشت خود را به یوسفیان‌ملا برساند، دیگر نمایندگان تلاش می‌کردند که جلوی داد و فریاد آقایی را بگیرند.

نکته جالب‌توجه درخصوص این اتفاق آن بود که درگیری فیزیکی میان آقایی و یوسفیان‌ملا تنها چند دقیقه پس از نشستن علی مطهری بر صندلی ریاست صورت گرفت و بر این اساس، نائب‌رئیس دوم مجلس که نخستین ثانیه‌های ریاست خود را تجربه می‌کرد، در کمال آرامش از جهانبخش محبی‌نیا که در نزدیکی درگیری حضور داشت، درخواست کرد که به این غائله را پایان دهد./ایلنا

 

توضیح یوسفیان ملا درباره‌ درگیری معاون وزیر جهاد در مجلس

 پس از پیگیری های مکرر مشخص شد که آقایی، معاون پارلمانی وزیر کشاورزی فریادهایش و باز کردن یقه لباسش در مجلس بر سر چه موضوعی بوده است.

در گفتگویی که خبرگزاری دانشجو با عزت الله یوسفیان ملا داشته است، یوسفیان ملا بیان داشت: نمایندگان استان های گیلان و مازندران و جمعی دیگر از نمایندگان مجلس نامه ای را خطاب به وزیر جهاد کشاورزی تدوین کرده اند که این نامه هنوز در دست نمایندگان برای جمع آوری امضا وجود دارد و به هیئت رئیسه و وزیر جهاد اعلام نشده است.

یوسفیان ملا گفت: وقتی که نامه را به معاون پارلمانی جهاد کشاورزی ارائه کردم او اول بی توجه به نامه شد و من نیز از کنار او رد شدم و رفتم اما هنوز از کنار آقایی نگذشته بودم که ایشان شروع به داد و فریاد کرد و یقه لباسش را باز کرد و نمایندگان وی را از صحن علنی خارج کردند.

نماینده مردم آمل در مجلس گفت: صحبت ما با وزیر جهاد کشاورزی این است که در حالی که کشاورز هنوز محصول برنج خود را برداشت نکرده است چرا باید واردات برنج انجام شود.

وی در ادامه به اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: طبق اقتصاد مقاومتی برنج وارداتی کشور باید ۵۰۰ تن باشد چرا که دو میلیون برنج تولیدی کشور توسط کشاورز در داخل کشور تولید می شود چرا در زمانی که کشاورز هنوز محصولش را برداشت نکرده و زمانی نیز به برداشت برنج باقی نمانده وزارت جهاد کشاورزی حکم به واردات برنج آن هم بی حد و حصر می کند.

یوسفیان ملا در پایان گفت: اختلاف ما با معاون پارلمانی وزارت جهاد حل شد و دیگر مشکلی بین ما و وی وجود ندارد.

گفتنی است پس از خارج کردن معاون پارلمانی وزارت جهاد کشاورزی از صحن علنی توسط جمعی از نمایندگان او پس از گذشت چند دقیقه ای با لب هایی خندان و رویی گشاده به صحن علنی باز گشت و دکمه های لباس خود را بسته بود./دانشجو

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.